Hem Forum Invidzonens forum Nic´s hustru = en man = en soldat

Visar 5 svarstrådar
  • Författare

Nic´s hustru du är en man och soldat. Du gjorde bort dig i din kommentar *de flesta av oss* i inlägget (Jag känner ingenting) ditt svar avslöjade dig!!!

Du borde skämmas som i dina kommentarer försöker så fram strul i förhållanden när vi kämpar här hemma hur sjuk är inte du??

Inom försvaret ser andra män ner på andra män som försöker strula till det för deras förhållanden när dom är borta. Du gör dig inte populär 🙁

H
      Medlem

Lika illa är det när makens kvinnliga kollega, som han delade boende med börja be honom att fläta hennes hår, kamma det och klippa topparna. Tack för att han bara vill ha mig och att han numera har fått en manlig sambo. Att man inte kan få slippa sånt, det är inte bara manliga soldater som vill förstöra. Extra illa är att även hon har sambo som väntar här hemma. Det finns både män och kvinnor som vill förstöra.

T
      Medlem

“Jag har inga passande ord till “”Nic’s fru””……..
      Hur lågt kan,en människa sjunka???? ……du vanhedrar dina kollegor och deras familjer dom kämpar tappert för att bidra till en bättre värld…..”

Mia
      Medlem

Till Nic´s fru om du nu är soldat:
      Undrar vad dina kollegor skulle tycka om dom visste om att det finns sånna som du som faktiskt försöker sabba deras förhållanden när dom är borta. dom skulle nog bland annat skämmas ihjäl, dom flesta är där nere därför att dom tror på det dom gör och har inte TID med att försöka skapa intriger, dom ägnar sin tid åt att försöka hjälpa människor som har det jäkligt tufft, att försvaret ägnat tid och pengar åt nån som du är förjävligt!v Väx upp!

Anonym
      Gäst

“Verkar som att din mans kvinnliga kollega är bortskämd, för min man även han soldat flätar bannemig inte mitt hår

Visar 5 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.