Hem Forum Invidzonens forum Nervös tror jag?

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      E
      Medlem

hej alla därute!

om en vecka kommer min soldat hem..
      Jag är så jävla nervös, drömmer en massa mardrömmar, kan inte somna, går runt som en äggsjuk höna här hemma!

Jag har ju längtat till denna da i 12 veckor nu, men för varje dag som går nu, ökar min nervositet..

Tänk om han är annorlunda?
      tänk om jag är annorlunda?
      tänk om allt går åt helvete?

aaah, blir tokig!
      Är det ngn mer som tycker det här med leave känns väldigt bitterljuvt?

Mentor Annas
      Medlem

Det är alltid en spänning att får hem sin soldat. Speciellt när det är så många veckor sedan man sågs.
      Så klart att man känner sig nervös och börjar analysera och sätta upp förväntningar för hur det kommer att bli.
      Jag tror vi alla tänker en massa innan och funderar, så du är verkligen inte själv i dina tankar.
      Din soldat har varit borta länge och du har fått försöka hitta en egen vardag att leva när han är borta, det livet krockar helt plötsligt med att de kommer hem igen och man ska för ett kortare tag vänja sig med två samheten igen.
      Men för mig var det så att jag tänkte mycket innan men när han väl kom hem släppte alla de konstiga och jobbiga tankarna som jag kännt innan.
      Vi finns här och stöttar dig!
      Kram

la
      Medlem

Min soldat har åkt tillbaka för en vecka sen. Innan dess sågs vi inte på åtta veckor, inte lika länge som du har väntat men ändå länge så att alla tankar och känslor snurra ordentligt innan han kom hem. Jag var rädd att jag inte skulle ha känslorna kvar, för sista tiden innan han kom känndes det som om man på nåt sätt hade kommit över honom…
      Men när vi äntligen Sågs var det fantastiskt spännande och kändes overkligt och nytt! Min soldat var alldeles darrig när han kramade mig och känslorna föll på plats på en gång! Han var sig själv och mådde jätte bra! Trodde han skulle vara förändrad men det var han inte! Vi hade tre fantastiska veckor ihop och när han sen åkte ner igen så var det tio gånger lättare denna gång att säga hej då för nu visste man att man klarar av att va ifrån varann och att kärleken fanns kvar!:)
      Stort lycka till nu så ska du se att det kommer bli jätte bra! Kram

la
      Medlem

Min soldat har åkt tillbaka för en vecka sen. Innan dess sågs vi inte på åtta veckor, inte lika länge som du har väntat men ändå länge så att alla tankar och känslor snurra ordentligt innan han kom hem. Jag var rädd att jag inte skulle ha känslorna kvar, för sista tiden innan han kom känndes det som om man på nåt sätt hade kommit över honom…
      Men när vi äntligen Sågs var det fantastiskt spännande och kändes overkligt och nytt! Min soldat var alldeles darrig när han kramade mig och känslorna föll på plats på en gång! Han var sig själv och mådde jätte bra! Trodde han skulle vara förändrad men det var han inte! Vi hade tre fantastiska veckor ihop och när han sen åkte ner igen så var det tio gånger lättare denna gång att säga hej då för nu visste man att man klarar av att va ifrån varann och att kärleken fanns kvar!:)
      Stort lycka till nu så ska du se att det kommer bli jätte bra! Kram

Visar 3 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.