Hem Forum Invidzonens forum Nervös inför hemkomst

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    x
    Medlem

Usch vad jag är nervös inför hemkomst
    Känns bra att han kommer hem men det känns också som en främling. Som om vi inte riktigt känner varandra längre.

#51047 Svara
    fru gus
    Medlem

X, jag känner igen dina tankar från vår första mission. Men han var den samma, något äldre och något klokare.
    Låt det ta tid och prata, prata, prata… Det hjälpte oss mycket, att vi hade ett intresse i att få reda på hur den andre haft det.
    Stanna i det goda, att det känns bra att han kommer hem.
    Lycka till!

#51049 Svara
    Lilla jag
    Medlem

Glöm inte borta att du också har varit med om saker här hemma när han varit borta. Saker som förändrat dig.

Ni har ju levt två parallella liv och nu ska ni hitta tillbaka till varandra.
    Håller med Fru Gus, låt det få ta tid och prata mycket. Berätta vad du varit med om här hemma och var nyfiken på vad han varit med om därborta.

Lycka till, det kommer gå jättebra, sträck på dig och var stolt över dig för du har ju faktiskt klarat det!!

Kramar

#51051 Svara
    Anhörig
    Medlem

För mig hjälpte det att ha inställningen att vi skulle få börja om lite när han kom hem, lära känna varandra på nytt. Då båda utvecklats något enormt. Kanske funkar för dig med? Att ha den inställningen istället för att bli nervös för att man inte känner igen varandra.
    Lycka till!!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
Svar till: Nervös inför hemkomst
Information om dig: