Hem Forum Invidzonens forum Nätverk :)

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Hemmahjälte
    Medlem

Jag undrar om någon startat ett nätverk eller är med i något nätverk?
    Hur tycker ni det funkar? Hur funkar det osv.

*kram*

#58377 Svara
    HJ
    Medlem

*BUMP*

#58379 Svara
    K
    Medlem

När det började dra ihop sig till rotation för min karl visade det sig att en av hans kollegor bodde på samma gata som oss och att hans tjej precis som jag hade blivit med hund.

Vi träffades och gick en hundpromenad och sen dess träffas vi nästan varje dag för att gå ut med hundarna.

Tillsammans med massor med vin är det vårt recept för att klara av missionen.

Jag skulle inte kalla det ett nätverk men det funkar för oss.

#58381 Svara
    HJ
    Medlem

Häftigt!
    Klart det är ett nätverk, ni är ju två 🙂

#58383 Svara
    3E
    Medlem

Jag har mitt eget nätverk som jag har byggt upp kring mig och barnen.

Vi har en au pair som hjälper till med hämtning och lämning på dagis samt med lite städning och tvätt.

Jag har mina föräldrar som hjälper mig med skjuts till några av barnens fritidsintressen.

Jag har en ventil här på forumet där jag kan diskutera lite med folk som vet lite hur jag har det.

Mina kollegor är oftast förstående men just nu är tidsschemat på jobbet oerhört pressat så jag kan inte få riktigt så mycket flexibilitet som jag skulle vilja ha.

Så ser mitt innersta nätverk ut. Vi bor ju inte i anslutning till någon annan som är på samma mission så jag fick bygga mitt eget nätverk.

Jag tycker att det funkar för det mesta bra. Jobbigt dock att vara beroende av andra för att rå hem vardagen men vad ska man göra?! Jag vill ju att barnen ska ha det så bra det bara går.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
Svar till: Nätverk :)
Information om dig: