Hem Forum Invidzonens forum Nära kära docka

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare

Jag önskar att Invidzonen lägger ut en bild på denna samt vart man kan få tag i den.
    Stort tack på förhand!

#50257 Svara
    Emma
    Medlem

“Hej den där Mary,

I invidzonens tidning nr: 1, 2012 skrev vi om “”Nära och kära dockan””. En idé som en anhörig tagit med sig från USA. Här kan du läsa om det https://invidzonen.se/magazine.aspx?id=4. Tyvärr finns inte hennes sida kvar och därmed är vi osäkra på om det ens finns en produktion här i Sverige. men USA har en hemsida där du kan beställa deras version av dockan. kllicka på länken här: http://www.huggeemissyou.com/
    Lycka till!

#50259 Svara
    Emma
    Medlem

Såg att länkarna inte blev klickbara tyvärr.. men kopiera länken och klistra in!

#50263 Svara
    Maria
    Medlem

Jag är också intresserad av att veta om hon fortfarande syr.

Har Invidzonen möjlighet att hjälpa till med denna fråga då ni haft kontakt tidigare? Känns inte ok att höra av sig privat.

#50265 Svara
    Emma
    Medlem

Jag ska se om jag kan få kontakt med Caroline som gjorde den svenska versionen av mamma/pappa dockan. Återkommer!

#50267 Svara
    Anhörig
    Medlem

Hej på er! Undrar hur det har gått?

#50269 Svara
    Emma
    Medlem

Hej,
    Ledsen att svaret dröjt men faktum är att jag inte fått tag i Caroline som gjorde den svenska versionen av nära och kära docka. Jag fortsätter min jakt men än så länge inget resultat. Vi ser över lösningar kring en mamma/pappa docka i svensk tappning just nu och har en del spännande förslag i detta projekt. Jag återkommer med mer information så snart jag har besked. Kram från Emma/Invidzonen

#50271 Svara
    Anonym
    Gäst

Denna tråd känns sorgligt nog rätt bortglömd av IZ.
    samtidigt så undrar jag varför ni lägger energi på att ta fram alternativ om ett redan finns?

Och nej, jag känner inte Caroline 🙂

#50275 Svara

Tack Emma! Vi ser fram emot den!
    Kram från mig

#50277 Svara
    Maria
    Medlem

Hej Emma!

Var i kontakt med Karoline idag och det var helt ok att maila er hennes kontaktuppgifter så dem har ni nu på er mail.

Hoppas det kan leda fram till ngt konstruktivt!

Snöiga vinterhälsningar från Maria B

#50279 Svara
    Emma
    Medlem

Hej Maria,

Tack för hjälpen med kontakt till Caroline. Tyvärr har jag inte fått ngt mail än?!
    Du får gärna maila mig emma(AT)invidzonen(PUNKT)se

TACK!!

#50281 Svara
    Anonym
    Gäst

Hej Emma!
    Mailet skickade jag på Invidzonens kontakt mail och jag har inte fått ngt meddelande om att det ej gått fram.

Skickar om till dig på din mail i morgon kväll.
    Mvh Maria B

#50261 Svara
    Anonym
    Gäst

“Hej Emma!
    Tack för responsen. Vi har ju våra sedan länge men tänkte set kunde vara bra för andra att se.

Får allt säga att de som är med i reportaget är bra mkt snyggare och kanske mer genomtänkta då det blir med foto på den som är borta.

Men tur att det finns olika att välja på då smaken är som baken

#50273 Svara
    Anonym
    Gäst

“Jag är ledsen om det dröjer, men det är absolut inte bortglömt. Jag jobbar för fullt med detta. Hade jag fått tag i Caroline hade vi förstås försökt få till något med befintlig docka, men som jag skrev tidigare har jag inte fått tag i henne. Vad synd att du inte känner Caroline

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
Svar till: Nära kära docka
Information om dig: