Hem Forum Invidzonens forum Musik

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    CL
    Medlem

Finns säkert fler än jag som lyssnar på musik när man saknar sin älskade eller tänker på honom/henne, när de är iväg. Så jag tänkte att vi kunde ha en musiktipsar tråd.

#52143 Svara
    M
    Medlem

Hörde en mitt-i-prick låt häromdagen. Om ditt hjärta slår med Stiftelsen. Tänker mycket på att vi ser samma sol och måne osv. Tyckte att den här var väldigt passande och tänkte skriva den på kortet som jag fäster på champagnen. Han kommer hem på sin första leave om ca en vecka! 🙂

#52145 Svara
    M
    Medlem

Hörde en mitt-i-prick låt häromdagen. Om ditt hjärta slår med Stiftelsen. Tänker mycket på att vi ser samma sol och måne osv. Tyckte att den här var väldigt passande och tänkte skriva den på kortet som jag fäster på champagnen. Han kommer hem på sin första leave om ca en vecka! 🙂

#52147 Svara
    P
    Medlem

Lars Winnerbäck – Elegi.
    Den är bara så fin, särskilt första versen!

#52149 Svara
    3E
    Medlem

Makens första mission är ganska många år bort så min låt är ganska gammal…. I’m a survivor med Destinys child. Den ska spelas högt högt i bilen och så ska man sjunga för full hals. Har räddat mig energimässigt massa gånger. Inte för att verserna är så klockrena utan mest för att refrängen är super. Låten har följt mig genom många tuffa perioder. Jag har hämtat mycket kraft ur den.

#52151 Svara
    Igloosmatte
    Medlem

“3E- lyssnade på den i bilen hem igår och som du beskrev skrålade jag med högt.
    En bra buhu/snyft låt som jag kör är IAMX- I am terrified. För ibland är man ju just det.
    Å vill jag kötta på gymmet så Metallica- No leaf cover, när man är sådär “”jag ger upp, men kämpar ändå vidare, kanske””….”

#52153 Svara
    David
    Medlem

“Kan tipsa om låten “” When you tell me that you love me”” vilken jag och min tjej använde som VÅR låt när vi var ifrån varandra. Men, å andra sidan avslutade hon mig när det blev för jobbigt så det kanske man ska ha med sig om man använder den låten……”

#52155 Svara
    Jill
    Medlem

Jag älskar roliga låtar.. som Robin Thicke- blurred lines.
    Den kommer bli en riktig sommarplåga. Och under sommaren är han ju hemma

#52157 Svara
    Frun
    Medlem

“Vår Afghanistanlåt (flera missioner) har alltid varit Alicia Keys Try sleeping with a broken heart. Första orden i låten är “”Even if you were a million miles away, I could still feel you in my bed. Near me, touch me, feel me””

Precis som vi känt många gånger båda två!”

#52159 Svara
    ST
    Medlem

Lissie – Go your own way.
    Skön, behaglig röst att lyssna på, många bra låtar. Men just denna betyder mycket för mig.

#52161 Svara
    Chrissan
    Medlem
    #52163 Svara
    Lisa
    Medlem

“Min sambo åkte precis och innan han åkte spelade han en låt för mig som han ville jag skulle lyssna på när han var borta.. “”Dance our tears away”” med John de Sohn och Kristin Amparo.
    På med den på högst volym och dansa era bort era tårar!! “

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
Svar till: Musik
Information om dig: