- Detta ämne har 4 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 1 vecka, 3 dagar sedan av .
Hem › Forum › Invidzonens forum › mamma till stupad soldat
Jag är mamma till stupade Kenneth Wallin. Han stupade den 16 oktober 2010
Hej Susanne Välkommen
Hoppas du kommer hitta energi och tröst hos oss anhöriga. Jag tror även du kommer att kunna hjälpa många med dina erfarenheter.
kram anki (fd mentor på Invidzonen)
Hej Susanne!
Välkommen hit önskar även jag.
Hej Susanne!
Att förlora sitt barn måste vara det värsta som kan drabba en förälder.
Din Kenneth gjorde det finaste en männska kan göra för en annan – nämligen att hjälpa.
Jag gläds åt att du hittat hit och vill också säga varmt välkommen.
*kram*
“Varmt välkommen till Invidzonen Susanne!
Jag skriver av största respekt till dig, din verklighet är en av allas vår största oro och rädsla som anhörig.
Hoppas att du precis som Anki skrev kan hitta tröst och energi här.
Vill du kontakta någon av oss mentorer så hittar du våra kontaktuppgifter under fliken “”Om oss””
Styrkekramar i massor!
Elke mentor och ansvarig för Föräldrazonen”
Invidzonen
Hantverkargatan 52, 112 31 Stockholm
Tel växel/kansli: 08-400 20 388
Anhörigtelefon: 0761-66 33 17
E-post: kontakt@invidzonen.se
Invidzonen är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening som startade 2007 vars målgrupp är anhöriga till utlandstjänstgörande personal.
Copyright © Invidzonen | Webb av Bravo Webbyrå
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.