- Detta ämne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 2 veckor sedan av .
Hem › Forum › Invidzonens forum › Mailkontakt.
Har försökt innan att få kontakt med andra genom detta forum men så fort man lämnat ut sin mail får man inget svar..otroligt tråkigt tycker jag. Så jag undrar om det finns någon som bor i Skövde trakten som vill byta några rader via mail. Allt för att tiden ska gå och kanske känna sig mindre ensam.
Vore skönt att få prata med någon.
Hej, det var tråkigt at höra att du inte fått svar.
Vi har kollat efter vad som hänt men har inte kunnat härleda problemet.
Möjligen beror det på något annat men man kan kontrollera att invidzonen är rätt stavat. Många har missagit sig för att vi heter individzonen. Vår allmäna brevlåda är: kontakt(at)invidzonen(punkt)se
För att vara på den säkra sidan kan du kontakta oss via formuläret (klistrar in en länk): https://invidzonen.se/Default.aspx?page=30
Kram från oss mentorer
“Hej B!
Du får gärna höra av dig via mail till mig. Jag lämnar min adress till Invidzonen.
Och jag finns i Skövdes närhet.
Kram till dig och på “”återskrivande”””
Svarat till zonen så snart så =).
Men du vad kul!
VI hörs!
Invidzonen
Hantverkargatan 52, 112 31 Stockholm
Tel växel/kansli: 08-400 20 388
Anhörigtelefon: 0761-66 33 17
E-post: kontakt@invidzonen.se
Invidzonen är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening som startade 2007 vars målgrupp är anhöriga till utlandstjänstgörande personal.
Copyright © Invidzonen | Webb av Bravo Webbyrå
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.