- Detta ämne har 9 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 1 vecka, 4 dagar sedan av .
Hem › Forum › Invidzonens forum › Lycka är….
att veta att det här är min sista fredag ensam väntandes på min älskling….
Nästa fredag är det över! då börjar vårat nya liv.
Känns alldeles… alldeles UNDERBART! 🙂
Åh, jag får vänta ett par dagar till…onsdagen efter är min väntan slut!
Känss alldeles….alldeles UNDERBART! 🙂
Oh så vackert! Jag önskar er, och alla andra såklart, ett fantastiskt liv.
Kramar!
Lycka är…
..när maken ringde hem i kväll, telelinan funkade utmärkt!
Ja visst är det lycka!!! Sista helgen ensam är avklarad 🙂
ÅH! en perfekt telefonlinje… det är ju också bland det bästa som finns. Glömmer aldrig när vi fick prata med en perfekt linje 🙂
Tack för alla hejjarop och allt stöd! Kommer aldrig glömma det här halvåret. Överjävligt emmelanåt men också underbart. Vi har fått så starka band!
Pirrig i hela kroppen av kärlek <3
Kämpa på det är värt varenda tår!! 🙂
Lyckan spred sig i kroppen igår när jag fick blomsterbud av en vän med tillhörande kort där det stod: Du är också en hjälte!
*Love!*
Ja som 3Es kompis fattat. Vi är också hjältar!! med stora härliga hjärtan och känslor som speglar sig i underbara uttryck så som smärta, glädje, gråt och gapskratt!!
För er som resan precis har börjat för. Håll ut! det blir såååå mycket bättre!!!
@ Emsi!
Jag lever på hoppet 🙂
Ditt inlägg gör det faktiskt enklare.
@3E
Vad underbart, det är Du helt klart värd!
*kram*
“Snacka om syftningsfel… Blomsterbukett med tillhörande kort givetvis -inget annat
Invidzonen
Hantverkargatan 52, 112 31 Stockholm
Tel växel/kansli: 08-400 20 388
Anhörigtelefon: 0761-66 33 17
E-post: kontakt@invidzonen.se
Invidzonen är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening som startade 2007 vars målgrupp är anhöriga till utlandstjänstgörande personal.
Copyright © Invidzonen | Webb av Bravo Webbyrå
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.