Hem Forum Invidzonens forum Letar efter orsaker till gräl

Visar 2 svarstrådar
  • Författare

“Snart dax för första leaven för vår “”soldat””…Väntan har varit lång,med upp o ned gångar…Telefonsamtalen hem har mycket handlat om vad han gör,hur han mår o lite snabb genomgång om läget hemma..Nu letar jag efter skäl till bråk under samtalen o har även sagt att jag tycker du är egoistisk o bara pratar om ditt hit o dit..Börjar som sagt närma sig leave o förväntningarna är höga från han o barnen längtar efter pappa..Jag,tja…orolig o ängslig…har fått in våra nya rutiner nu o vet att allt omkullkastas när han kommer hem…Rädd att min tid till att ladda batteriet inte kommer att finnas..att keaven bara handlar om att “”passa”” upp på han o se till hemnet o barnen som vanligt…Usch..ledsen bara jag tänker på det…”

• #52245 Svara
      Anonym
      Gäst

“Hej på dig Ensamma Mamman=/

Jag känner med dig, har precis fått småfolket att somna efter en härlig lördag…..suck!
      Tänkte en tanke när jag utfodra massorna och plockade ner yngsta sonen från taklampan över matbordet (om det va sonen eller taklampan jag rädda vill jag nog ha osagt) men som sagt tänkte faktiskt ta mig friheten att ta en hel eller halv dag på ystadspa för att få ladda mina batterier när min sämre hälft (

• #52247 Svara
      Anonym
      Gäst

Hej sjuifamiljen!!

Fick mig ett skratt när jag läste ditt “”svar”” om barnet som hängde i takkronan 🙂 en sak som skulle kunna hända här hemna oxå…
      Härliga tanke med spa 🙂 o en bra bok o TYSTNAD…för i vår familj är det ALDRIG tyst vi är åttaifamiljen familj o därmed en ljudnivå hög..
      Försöker vara positiv inför leaven,men det ÄR svårt 🙁 o idag slutade samtalet med tårar igen

Visar 2 svarstrådar
Svar till: Svar #52245 i Letar efter orsaker till gräl
Information om dig:

Avbryt