Hem Forum Invidzonens forum Ledsen och besviken :(

Visar 5 svarstrådar
  • Författare
      E
      Medlem

Har nu fått reda på när fästmannen kommer hem på sina leave. Datumen som han hade uppgett till mig stämde inte alls. Från början skulle vi ha två långa perioder och sen en kort på slutet vilket vi tyckte verkade ok. Nu blir det en ännu längre period till första leaven. Dvs dagarna som jag räknat ner plussas nu på istället. Efter första leaven är han borta TRE veckor bara sen hemma på Leave igen. Sen blir det en löjligt lång period innan han får komma hem. Blev så jäkla besviken, arg och ledsen. Var beredd på att kasta in handduken och skita i den här missionen men eftersom det inte är något alternativ är det väl bara att kämpa vidare …..

HL
      Medlem

Känner igen det här. Beklagar verkligen. Du kommer fixa det.
      Jag lovar. En stor styrkekram!

H
      Medlem

Känner igen det, för ett årsedan fick vi besked att planerad leave ställs in. Först 3 veckor senare kom beskedet att det blev leave överhuvudtaget. Så det blev en mycket ledsam och dyster jul utan någon möjlighet att räkna ner till första leave.

Vi råkade också ut för detta. Första leaven blev framflyttad så mannen kom hem efter fyra månader borta. Andra leaven dröjde också och kom väldigt nära hemrotationen.

Många dagar som var tunga men tillslut så vände det – för som anhörig har du inget lternativ…

Men va!!! fy fan vad pissigt! blir riktigt orolig för min egen del nu…

E
      Medlem

Sofia! Det ska tydligen ha kommit upp en lista på när de har ledig nu i söndags så dubbelkolla med mannen där nere men förhoppningsvis inga ändringar för er 🙂 Min sambo ska iaf kolla om han inte kan flytta den andra leaven till senare då hans ledighet egentligen bara är beroende av en annan kollegas. Håller tummarna att han kan senarelägga den andra leaven så man kan korta ner sista perioden. Hade ju varit skönt att veta att man tagit sig igenom den VÄRSTA perioden när de kommer hem på leave….

Visar 5 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.