Hem Forum Invidzonens forum Ledsen

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      Mille
      Medlem

Jag är bara ledsen. Hela tiden.. Det har varit tjafs i flera dagar nu och jag vet inte hur nånting ligger till, om vi löst det eller om det fortfarande är nåt som ligger och gnager.. Själv har jag börjat tveka på om jag verkligen orkar det här en gång till men vet inte vart jag ska ta vägen.. Mår verkligen piss.. Kan det hjälpa att gå till en psykolog för att försöka få rätsida på det här? och isf, hur går jag tillväga då? Känner mig så uppgiven…

miss
      Medlem

du kan alltid prata med soldathemmet så kan de hjälpa dig att komma i kontakt med utbildad stödpersonal. Jag har själv fått väldigt bra hjälp av dem. Det är en underbar tillgång som alla anhöriga som inte mår bra borde utnyttja mer. Jag hoppas du mår bättre snart. kram

Mentor Annas
      Medlem

Inte kul att höra att du mår så dåligt somm miss skriver så kan du alltid kontakta soldathemsförbundet, där kan du få professionelt stöd. De har också tystnadsplikt.
      Ibland kan det kanske vara bra att ta hjälp för att reda ut sina tankar och känslor kring sin situation. Det är en tuff press att leva med någon som jobbar innom FM.
      Vi finns här som stöd om du behöver en medmänniska.
      Kram

E
      Medlem

Kändes som att det kunde varit jag själv som skrivit det där. Du är inte ensam. Kram

Visar 3 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.