Hem Forum Invidzonens forum Leave imorgon?

Visar 5 svarstrådar
  • Författare
      Mia
      Medlem

Imorgon kommer min äskling hem på leave, känns helt sjukt att vi inte setts på 2,5 månad. Hoppas bara att allt går bra och att han inte känner sig för stressad över allt som han vill hinna när han är hemma. Jag har i all fall förvarnat honom att både jag och hund kommer pussa halvt ihjäl honom första kvällen så att han är beredd =) Är det någon mera dom får hem sin älskling imorgon?

Mentor Annas
      Medlem

Härligt att höra Mia! Jag har en vecka i morgon sen kommer min sambo också hem efter 2,5 månad, ska bli grymt skönt… Längtar verkligen jätte mycket nu och känner mig så glad för detta… Njut nu!

Kram

M
      Medlem

Åh, jag längtar så hjärtat värker – första leaven om en månad & han for i november *suck*

M
      Medlem

Vad härligt att läsa Mia!
      Maken är i väg på tredje missionen men denna gång så är det dåligt med info när det gäller förändringar i leaver osv och därför extra tungt.

Tack för dina fina ord! 🙂
      *kram*

Anonym
      Gäst

“Helt underbart härligt att ha honom hemma, hel och välmående och nästan två veckor att krama på honom. Mentor Anna och M tänker på er så härligt för er när era kommer hem också! M du får tänka positivt att har det gått så lång tid innan han kommer hem första gången så är det värsta gjort. Så var det under min sambos första mission, när han åkte ner igen så tyckte man att 1,5 mån tills han skulle få komma hem inte var någonting om man jämförde med 3 mån

Anonym
      Gäst

“Helt underbart härligt att ha honom hemma, hel och välmående och nästan två veckor att krama på honom. Mentor Anna och M tänker på er så härligt för er när era kommer hem också! M du får tänka positivt att har det gått så lång tid innan han kommer hem första gången så är det värsta gjort. Så var det under min sambos första mission, när han åkte ner igen så tyckte man att 1,5 mån tills han skulle få komma hem inte var någonting om man jämförde med 3 mån

Visar 5 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.