Hem Forum Invidzonens forum Leave

Visar 6 svarstrådar
  • Författare
      Mia
      Medlem

Nu är det bara några timmar kvar tills jag får hem min soldat, ska bli så skönt att ha honom hemma i säkerhet i alla fall ett tag och få krama på honom. Några fler sambos som kommer hem på leave?

• #53855 Svara
      Sanna
      Medlem

gud va härligt!! jag hoppas ni får en jättebra leave:) min åkte tillbaka för 3 veckor sedan och vi har 6 veckor kvar, detta är den längsta och tyngst perioden, men det är bara att kämpa på och snart är han hemma och det är sommar:) kram

• #53857 Svara
      Mia
      Medlem

Tack =)Usch för dom långa perioderna, vi gjorde den först så den är avklarad, men den var riktigt jobbig. Jag tänker precis som du, bara att kämpa på så är det sommar med långa dagar snart, så underbart! Kramar

• #53859 Svara
      TL
      Medlem

JA! Idag är det leave och jag är överlycklig. Det har gått många, många veckor sen jag såg min kille sist men nu så.
      My man is coming home!

• #53861 Svara
      Mia
      Medlem

Gud vad härligt TL =) extra härligt är det att det är långhelg så att vi får många lata dagar att rå om dom på =) Många kramar till dig, hoppas att ni får en bra leave!

• #53865 Svara
      Lol
      Medlem

Önskar att vi också hade leave nu men det är 3 veckor kvar. Kan bara konstatera att en uppdelning med 13, 8, 5 inte varit bra. Hoppas ni får bra veckor!

• #53863 Svara
      Anonym
      Gäst

“Mia
      Ja eller hur! Fantastiskt. Det här har varit efterlängtat

Visar 6 svarstrådar
Svar till: Svar #53863 i Leave
Information om dig:

Avbryt