- Detta ämne har 6 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 1 vecka, 3 dagar sedan av .
Hem › Forum › Invidzonens forum › Leave
Nu är det bara några timmar kvar tills jag får hem min soldat, ska bli så skönt att ha honom hemma i säkerhet i alla fall ett tag och få krama på honom. Några fler sambos som kommer hem på leave?
gud va härligt!! jag hoppas ni får en jättebra leave:) min åkte tillbaka för 3 veckor sedan och vi har 6 veckor kvar, detta är den längsta och tyngst perioden, men det är bara att kämpa på och snart är han hemma och det är sommar:) kram
Tack =)Usch för dom långa perioderna, vi gjorde den först så den är avklarad, men den var riktigt jobbig. Jag tänker precis som du, bara att kämpa på så är det sommar med långa dagar snart, så underbart! Kramar
JA! Idag är det leave och jag är överlycklig. Det har gått många, många veckor sen jag såg min kille sist men nu så.
My man is coming home!
Gud vad härligt TL =) extra härligt är det att det är långhelg så att vi får många lata dagar att rå om dom på =) Många kramar till dig, hoppas att ni får en bra leave!
Önskar att vi också hade leave nu men det är 3 veckor kvar. Kan bara konstatera att en uppdelning med 13, 8, 5 inte varit bra. Hoppas ni får bra veckor!
“Mia
Ja eller hur! Fantastiskt. Det här har varit efterlängtat
Invidzonen
Hantverkargatan 52, 112 31 Stockholm
Tel växel/kansli: 08-400 20 388
Anhörigtelefon: 0761-66 33 17
E-post: kontakt@invidzonen.se
Invidzonen är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening som startade 2007 vars målgrupp är anhöriga till utlandstjänstgörande personal.
Copyright © Invidzonen | Webb av Bravo Webbyrå
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.