Hem Forum Invidzonens forum Läget under kontroll :)

Visar 0 svarstrådar
  • Författare
      3E
      Medlem

Nu har jag börjat nedräkningen mot leave nummer 2. Lite mindre än tre veckor kvar. Har så mycket jag vill hinna innan han kommer hem dock så det börjar nästan kännas stressigt *Fniss* Vi har hyrt en stuga i skogen och ska åka dit med bara familjen. Det ska bli så härligt. Hoppas att det inte bara regnar utan att vi kan vara lite ute också.

Barnen mår bra och skola och dagis funkar som det ska just nu. Äldste sonen är inne i en riktigt härlig period och jobbar på bra. Minstingen lite förkyld så hans astma triggas igång men än så länge räcker det med medicinerna vi har hemma. Skönt att han börjar bli lite större.

Jobbet är för närvarande inne i en lite lugnare period men nästa vecka kör det igång igen så det ryker om det. Ser inte riktigt fram emot det men men. Det är som det är med den saken.

Sammanfattningsvis tycker jag att det just nu funkar bra. Vi håller ihop här hemma. Maken jobbar på med goda resultat, tycker han själv iallafall, och barnen är friska och glada. Vad mer kan man begära?!

Hur har ni andra det?!

Visar 0 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.