Hem Forum Invidzonens forum Kören

Visar 8 svarstrådar
  • Författare
      Minna81
      Medlem

“Hej!
      Jag är en av de som anmält mig till Kören. Ser verkligen fram emot utmaningen. Jag kanske inte är någon blivande idol med den sångrösten jag har. En nära vän till mig som sa för många år sedan att “”du sjunger ju så falskt så att tårna krullar sig på mig””. Hon har som tur är tagit tillbaka detta uttalande och sagt att jag i alla fall inte sjunger så falskt! Vet inte riktigt vad jag ska säga… Ja,ja… Jag tycker det är roligt att sjung och jag mår bra av det och det känns som en viktig aspekt just nu. Är det någon mer som ska delta i Kören? Jag längtar tills startkittet kommer och vi kan börja träna. Kanske någon som bor på samma ort som jag (Skövde)?
      Ha det bra

/M”

Maria
      Medlem

Hej Minna 81!
      Jag finns i Karlsborg och längtar också jättemycket 🙂
      Själv sjunger jag så maken undrade om det fanns med höselkåpor till honom i startkittet…

Beata
      Medlem

Åh så roligt! hahaha!

fru gus
      Medlem

Hej!
      Här finns ännu en. Sångrösten har varit på semester i x antal år, men nu så ska den dammas av.
      Jag finns i Karlsborgstrakten.
      Och jag längtar!!!
      Vi ses och HÖRS!
      Kram

Linda
      Medlem

Hej!

Jag bor också i Skövde. Kan verkligen inte sjunga så ska inte vara med i kören.. men kan tänka mig att träffas i alla fall..?

Minna81
      Medlem

Hej alla som gett respons på mitt inlägg!
      Så himla kul att det är så positivt med kören. Jag tänker angående att kunna sjunga eller inte, det viktigaste är att vi har roligt tillsammans. Att klara av att sjunga rent i rätt tonart, är det sista jag tänker på.

Längtar också efter att startkittet ska dimpa ner i postlådan så att jag kan börja träna. Ni som bor i Skövdetrakten kanske vill träffas någon gång innan vår första gemensamma övning?!

Längtar…

Tills vi ses, ha det bäst!

Härligt att ni är på!!
      Maila till mig så ska jag hjälpa er med att koordinera så ni kan ses

anna(at)invidzonen(punkt)se

Sjung på!!! Tralalala

Anonym
      Gäst

“Jag har också varit modig och anmält mig 🙂
      Ser verkligen fram emot att startkittet ramlar in, och det ska bli roligt sen att träffas också 🙂

Sjunger hellre än bra, det låter fantastiskt bra i duschen iaf

Anonym
      Gäst

“Ja Minna!!!
      Det vill jag gärna.
      Så kan vi smygträna skalorna

Visar 8 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.