Hem Forum Invidzonens forum Kontakt

Visar 6 svarstrådar
  • Författare
      Matte
      Medlem

Hej, min son är inte den som prioritetar kontakten med anhöriga. Tror att han är så fokuserad på det han skall utföra, så att han skjuter på att höra av sig.
      Men jag undrar naturligtvis hur HAN har det, men även hur det är i stort. Kom de ned som planerat, de som skall hem, har de rest eller är det dubbelt ett tag?
      Skulle vara trevligt om ni som hört något av allmänt intresse, förmedlar detta här.

Trixy
      Medlem

Hej Min son hörde av sig när de kom ner.
      (han vågade nog inget annat:) Han sa att resan hade varit lång. de hade mellan landat två gånger. De som hade samma uppgifter som honom skulle stanna ett tag till så de körde dubbelt. De skulle under tiden sova i tält. Så snart han hör av sig kommer jag att förmedla det här.

Kaptenskan
      Medlem

“Har också hört att nedresan gått komplikationsfritt. Dock så är det “”tusen”” saker att ordna med nu då de kommit ner så först fick vi ett kort SMS och två dagar senare ett kort telefonsamtal. 🙂

Vill även påminna oss alla att vi måste tänka på vad vi skriver för våra officerares samt vår egen säkerhet.

*kram* till Er alla!”

Hst
      Medlem

Min sambo har hört av sig vid flera tillfällen. Som de andra sagt så gick resan ner bra men lång. Alla trötta när de väl kom på plats. Hört att det är ganska trångt, mycket folk nu ett tag i början. Det skall vara nytt och fint allt, maten ok och vädret har varit detsamma som här hemma.

TessL
      Medlem

Jag hörde också att resan gick bra och att maten på plats är väldigt god!

CTJ
      Medlem

Min man har inte hört av sig än men jag läser denna bloggen:
      http://blogg.forsvarsmakten.se/iskugganavhindukush/
      För att få en uppfattning av vad som händer

Matte
      Medlem

Så skönt att ni svarade så snabbt, jag känner stor tacksamhet. Fick ett medelande från honom på facebook ikväll. Ni kompletterade det.
      Förstår verkligen sekretessen, så det är ungefär det som skrivs här nu, som jag vill veta.
      TACK!

Visar 6 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.