- Detta ämne har 5 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 2 veckor, 1 dag sedan av .
Hem › Forum › Invidzonens forum › Kontakt med andra i samma sits
Hej!
Min pojkvän ska på utlandstjänst. Han är i beredskap från och med 1 jan.
Jag vill lära känna andra som också har pojkvänner/flickvänner som ska åka på mission för att diskutera tankar och känslor osv.
Vill ni ha kontakt med C så kontakta oss via kontaktformuläret under fliken OM OSS eller på:kontakt(at)invidzonen(punkt)se
Lämna aldrig ut era privata e-postadresser eftersom det här är ett öppet forum.
Hej Cornelia, har skrivit till invidzon att jag vill komma i kontakt med dig, min man åker på mission i januari och de alltid skönt och prata med någon. Är de första gången för dig?nMed vänlig hälsning, Emelie
“Hej!
Jag har också skrivit till invidzonen och lämnat min mailadress. Jag har gärna kontakt med någon då jag tror att min anhöriga tillhör samma grupp som din.
Bor långt ifrån alla andra och har inte träffat några “”militärfruar”” så vore skönt att ha kontakt med någon som är i samma sits.”
hej!
jag verkar vara i samma situation som ni. hör gärna av er om ni vill prata. (jag har även gjort en tråd här i forumet om ni vill skriva där).
Hej är i exakt samma sits. Vill gärna prata av mig med någon så maila dem ang din mail.
Kram!
Invidzonen
Hantverkargatan 52, 112 31 Stockholm
Tel växel/kansli: 08-400 20 388
Anhörigtelefon: 0761-66 33 17
E-post: kontakt@invidzonen.se
Invidzonen är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening som startade 2007 vars målgrupp är anhöriga till utlandstjänstgörande personal.
Copyright © Invidzonen | Webb av Bravo Webbyrå
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.