Hem Forum Invidzonens forum Kontakt med andra i samma sits

Visar 5 svarstrådar
  • Författare
      Cornelia
      Medlem

Hej!
      Min pojkvän ska på utlandstjänst. Han är i beredskap från och med 1 jan.
      Jag vill lära känna andra som också har pojkvänner/flickvänner som ska åka på mission för att diskutera tankar och känslor osv.

Mentor Siv
      Medlem

Vill ni ha kontakt med C så kontakta oss via kontaktformuläret under fliken OM OSS eller på:kontakt(at)invidzonen(punkt)se

Lämna aldrig ut era privata e-postadresser eftersom det här är ett öppet forum.

emmeeelie
      Medlem

Hej Cornelia, har skrivit till invidzon att jag vill komma i kontakt med dig, min man åker på mission i januari och de alltid skönt och prata med någon. Är de första gången för dig?nMed vänlig hälsning, Emelie

Fundersam
      Medlem

“Hej!

Jag har också skrivit till invidzonen och lämnat min mailadress. Jag har gärna kontakt med någon då jag tror att min anhöriga tillhör samma grupp som din.
      Bor långt ifrån alla andra och har inte träffat några “”militärfruar”” så vore skönt att ha kontakt med någon som är i samma sits.”

Emma
      Medlem

hej!
      jag verkar vara i samma situation som ni. hör gärna av er om ni vill prata. (jag har även gjort en tråd här i forumet om ni vill skriva där).

H
      Medlem

Hej är i exakt samma sits. Vill gärna prata av mig med någon så maila dem ang din mail.

Kram!

Visar 5 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.