Hem Forum Invidzonens forum Kämpa på! ni kommer också i mål…

Visar 4 svarstrådar
  • Författare
      emsi
      Medlem

“Vill bara passa på att hejja på er som är mitt i cirkusen. Min sambo kom hem i början av december. Såhär i efterhand så inser man att det där halvåret faktiskt inte var så hemst som det kändes ibland. Eller rättare sagt, det var värt att ha det kämpigt, grina och i vissa fall känna hopplöshet. För dom gångerna som man känner att YEY! vi klarade det här är så mycket härligare när man har fått kämpa för dom. Dessutom lär man sig ha en vardag där man klarar sig själv. Förut tyckte jag det var jobbigt om min sambo skulle åka på övning några dygn. Nu är det verkligen “”a piece of cake””. Under det här halvåret så hittade jag styrkan i mig själv, behöver jag honom? kanske inte…. men självklart! Jag älskar honom och VILL ha honom vid min sida (nära som långt borta) resten av mitt liv.

Så idag unnar ni er, en fin bukett med tulpaner, en ask med choklad och en riktig härlig tidning. För det är ni värda och snart mycket snabbare än ni tror kommer era kära vara nära!

Kämpa på! ni kommer också i mål…”

fru gus
      Medlem

“Tack emsi,
      din vishet och omtanke värmer. För visst är det som du skriver, efteråt är det värt det. Men det behöver man påminnas om.

Detta är vår andra mission + några “”stödresor””, men det är så lätt att glömma att det faktiskt finns ett slut just när man är mitt i cirkusen. Då är det gott att peppas av dina ord.

Kram till dig!

TL
      Medlem

Underbart att läsa bra ord om någon som inte är mitt uppe i cirkusen!
      Nu längtar jag bara efter att komma i mål.
      Fyra månader to go, hepp hepp hepp!

Tant S
      Medlem

Emsi….
      Tack för dina fantastiska ord… Ska tänka på dom nästa gång jag är på väg in i manegen!!
      Imorgon ska jag köpa en enorm bukett med tulpaner, när dom står på bordet ska jag tänka på min prins i sandlandet….(O självklart kommer jag antagligen le o fundera på hur du fick mej till detta)

Maria
      Medlem

Idag gick jag och barnen in i vår handelsträdgård. Köpte en jättefin bukett av snittblommor till oss bara för att vi helt enkelt förtjänade det. Nu står den här hemma på bordet och är… tja… alldeles, alldeles underbar!

*kram*

Visar 4 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.