- Detta ämne har 6 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 1 vecka, 5 dagar sedan av .
Hem › Forum › Invidzonens forum › julpyssel
Tänkte höra om någon mer ska gå på julpysslet den 10/12? jag ska gå men jag är lite osäker på om det är i Skövde som det står i inbjudan eller om det är i Karlsborg eftersom det är det lokala nätverket i Karlsborg som bjuder in, någon som vet?
Hej Jes,
Vi har mailat Karlsborgs nätverk för att ta reda på exakt var det är. Vi inväntar svar! Vänliga hälsningar Emma /Invidzonen
Men det är något den 17:e dec också, vad är skillnaden?
Julpysslet den 10/12 är det Nätverket vid Soldathemmet i Karlsborg som arrangerar. (Ej TUAV´s Anhörignätverk,
känner en som är med där och har frågat henne.)
Det som är den 17/12 i Skövde är arrangerat av InvidZonen.
Ok!
Då åker jag till Karlsborg 10/12.
Jag minglar gärna den 17:e med Invidzonen!! Vad roligt! <3
Till AIm2
Vad roligt om du vill komma med på minglet i Skövde.
Skicka gärna ett mail bara så att vi vet att du kommer. Mailadressen hittar du och alla ni andra som vill komma på IZ startsida på inbjudan!
Hoppas vi ses
Invidzonen
Hantverkargatan 52, 112 31 Stockholm
Tel växel/kansli: 08-400 20 388
Anhörigtelefon: 0761-66 33 17
E-post: kontakt@invidzonen.se
Invidzonen är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening som startade 2007 vars målgrupp är anhöriga till utlandstjänstgörande personal.
Copyright © Invidzonen | Webb av Bravo Webbyrå
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.