Hem Forum Invidzonens forum julklapp

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      IL
      Medlem

“Det här kan verka vara en underlig fråga men jag ställer den ändå. Vad skickar man till sin käre på utlandstjänst? Jag vet ju vad han uppskattar här hemma, men det är ju inte något han kan utnyttja där nere…. Vill ju inte heller skicka något som får honom ur “”balans”” om ni förstår hur jag menar. “

R
      Medlem

Julgodis,tidning,julpynt lite öl-korv kanske? Ja men lite olika godsaker, och kanske ett album med foton på er två med personliga texter? Det är nog inget som kommer få honom ur balans =). Jag har skickat ner lite julpynt och godis åt min kära, och det blev uppskattat. Sen försöker jag skicka ett brev i veckan även om jag inte skriver så mycket så säger han att det känns skönt att få koll på vad som händer här hemma (skriver datum så han ser när jag skrivit det).

Igloosmatte
      Medlem

“Hej!
      Jag har gjort ett bus, köpt en vit t-shirt och bett alla att signa och kanske skriva någon hälsning. Som ett enda stort julkort liksom. Överst står “”Team Andersson”” och så har de fått skriva vad de vill. Med “”de”” menar jag hans kompisar och arbetskamrater….”

IL
      Medlem

Tusen tack för bra tips!
      Kram till er

Visar 3 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.