- Detta ämne har 6 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 2 veckor, 3 dagar sedan av .
Hem › Forum › Invidzonens forum › Jubileum
Stödresa nr 30 är snart avklarad 🙂 På tisdag kommer älsklingen hem igen <3
Instämmer med föregående talare. Riktigt imponerad!
Vilken stark och underbar människa du måste vara. Din man ska vara stolt och lycklig över att han har dig i sitt liv.
Kram
Instämmer med föregående talare. Riktigt imponerad!
Vilken stark och underbar människa du måste vara. Din man ska vara stolt och lycklig över att han har dig i sitt liv.
Kram
Tack för de vänliga orden men jag är inte mer fantastisk än någon av er andra hemmahjältar 😀 Med varandras stöd blir det så mycket lättare <3
Vad duktig du/ni är.
Av ren nyfikenhet undrar jag vad en stödresa är?
Kämpa på och njut av morgon dagen när han kommer hem igen
Min man är Försvarsanställd och arbetar med att vid tex rotation åka ner och vara ett stöd i övergången mellan två missioner…….och även vid andra tillfällen. Hans resor är väldigt korta, mellan 1-3 veckor ungefär. Antal resor per år varierar, vissa har det varit väldigt många och vissa färre. Som mest har han varit iväg ca 100 dagar / år. Det är ju inte jämförbart med en lång mission men många Hejdå/ välkommen hem har det blivit och allt vad det innebär…….
“Imponerad!
Vi har snart klarat av våra första mission 🙂
Sanrt bara 3 veckor kvar!
Hoppas du får en helt underbar tisdag
Invidzonen
Hantverkargatan 52, 112 31 Stockholm
Tel växel/kansli: 08-400 20 388
Anhörigtelefon: 0761-66 33 17
E-post: kontakt@invidzonen.se
Invidzonen är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening som startade 2007 vars målgrupp är anhöriga till utlandstjänstgörande personal.
Copyright © Invidzonen | Webb av Bravo Webbyrå
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.