Hem Forum Invidzonens forum Jobbigt..

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      M
      Medlem

Hur vänjer man sig vid att inte höra nått från den man älskar? Att inte få ett godnattsms varje kväll där han berättar hur mycket han älskar mig.. Han åkte igår och jag tycker det är så jobbigt.. kommer jag någonsin vänja mig vid att vara utan honom?

fru gus
      Medlem

“Kanske att du inte vänjer dig, men förhoppningsvis hittar du ett fungerande sätt att hantera det så länge.
      Det är inte för alltid, även om det ibland känns så. Jag vet, det låter “”klyschigt”” men tiden går.

Många kramar till dig från en annan ensam “

Lilla jag
      Medlem

Säger som fru gus, man behöver inte vänja sig men man hittar ett sätt att förhålla sig till det.
      Mitt tips är att se till att göra något för dig under tiden han är borta.
      Gå en kvällskurs, ta upp en gammal hobby o träffa vänner. (Genom Invidzonen kan man träffa helt underbara nya vänner om man vill det.)
      Tiden går fortare om man inte bara blir den som väntar!

Du kommer att fixa det, tillåt dig själv att vara ledsen när du är det men tillåt dig också att vara glad!!!
      Kramar från en som varit med om detsamma

M
      Medlem

Ni är helt underbara som svarar! Fick första meddelandet igår och redan då kändes allt mycket bättre. Sen pratade jag med honom för första gången idag. Eftersom jag tyckte det jobbigaste va att inte höra nått och inte få mina godnattsms som jag alltid brukar få annars så har han lovat att skicka ett varje kväll, berätta att han mår bra och så. Så nu känns allt ändå bra! Det är mer likt det vanliga och jag har nog fortfarande inte fattat att han är där nere och ska vara borta så länge.

Visar 3 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.