Hem Forum Invidzonens forum Jobbigt trots att det är över

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      Anonym
      Gäst

Jag mår bra, för det mesta, men rätt som det är faller jag ner igen och börjar gråta. Jag vet inte ens vad jag gråter över, det bara rinner. Värst är det när jag druckit alkohol. Det spelar ingen roll om det är ett glas eller flera glas vin, jag gråter hysteriskt innan jag ska gå och lägga mig. Och jag vet inte ens vad jag gråter över.. Är det någon som känner igen sig?

Hej Å!

Har din partner kommit hem & är det nyligen?
      Det kanske är all stress och oro som nu väller fram som fått stå tillbaka när din kärlek varit i insats.
      När de kommer hem så börjar man varva ned, känna efter och då kommer det. När de är i väg så vågar man ibland inte känna efter för då brister det i vardagshjulet och det tar en stund att finna sig igen.

Kan det vara oron över att kärleken ska åka på insats igen?

Försök att prata med din kärlek, ni löser det säkert tillsammans!
      Varm kram

Anonym
      Gäst

För en månad sen ungefär.. Men han var bara nere ett par veckor och innan dess var han hemma i två månader. Det ska inte kännas såhär men det gör det. Jag kan inte längre skilja på om det är missionen eller annat som inte stämmer.

Självklart finns det en oro över att han ska åka ner igen, det har redan börjats prata om Mali. Och min röst har ingen betydelse.. precis som för alla andra anhöriga!

Tack för att ni lyssnar!
      Kram
      Å

Anonym
      Gäst

“Hej igen!

Klart vi lyssnar, vad vore InvidZonen utan alla oss anhöriga som finns här för varandra

Visar 3 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.