Hem Forum Invidzonens forum Jobbigt..!

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
      cat
      Medlem

Hej på er alla i samma situation! Ramlade över detta forum nyss och gud vad skönt att det finns andra som har det som jag! Min karl har aldrig varit borta så hör länge och jag tycker det är SKITjobbigt. Avskedet när han åkte var helt fruktansvärt och nu när han kommer hem på leave antar jag att det kommer vara lika när han åker iväg igen.. blev dessutom kortare leave än jag trott.
      Är det någon som har något litet tips på hur man kan göra situationen lättare? Jag arbetar, försöker hitta på saker när jag är ledig och vi pratar nästan varje dag (ca 15 min).

Kram på er där ute! =)

malin
      Medlem

Hej!! Kan inte annat än hålla med, de är skitjobbigt!! Försöker som du sysselsätta mig hela tiden! Är annars rätt tuff och visar sällan känslor utan är typen som biter ihop o kör på. Men de här har varit så fruktansvärt! Jag har anförtrott mig till några vänner och familjen, berättat och gråtit. Det har hjälpt mig mycket. Att visa hur jobbigt de är, prata om det. Annars har jag tyvärr inga bra tips. Leva på hoppet att dom kommer hem igen o köra på? Kramar

Anonym
      Gäst

“Hej!
      Jag har alltid bearbetat mig med ord, mest skrivna. Så jag fortsatte med det. Första missionen var det dagbok och brev till Mannen. Han blev nästan mobbad för mängden

Visar 2 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.