Hem Forum Invidzonens forum Jobbiga dagar

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
      mamman
      Medlem

“Mamma till en soldat i FS24 som just nu gör de sista förberedelserna inför Afghanistan.

Idag är en dag då känslorna sitter utanpå, rädslan för att det ska hända honom någonting. På något sätt vill jag bara att det blir avresedag för då känns det som att jag kan oroa mig “”på riktigt””.

Blir man lugnare när dom väl är därnere?

Ibland känns det som att jag överdriver rädslan.

Stoltheten blandat med rädsla och oro.

Ser fram emot träffen i Eksjö, att få höra föräldrar berätta som har varit i samma situation är guld värt!

Tack o lov för att InvidZonen finns!”

• #53803 Svara
      mammamu
      Medlem

Hej!

Har ni varit på anhörigträff i Eksjö? Det hjälpte mig mycket att få höra mer om insatsen och se vilka de ska arbeta med.

Sen kändes det bättre för mig efter första perioden, när han kom hem och visade bilder och berättade om hur det var där nere. Först var det svårt eftersom jag ställde mycket frågor som han inte kunde svara på, eftersom han själv inte visste, men efter den första vändan kunde han svara mer och jag blev lugnare.

• #53805 Svara
      mamman
      Medlem

Vi ska på föräldraträffen i Eksjö d 13/10.

Sen har vi varit på en anhörigträff i Skövde tror det var i Augusti. Men det var inte några med där på träffen av dom som han ska arbeta med.

Visar 2 svarstrådar
Svar till: Svar #53805 i Jobbiga dagar
Information om dig:

Avbryt