Hem Forum Invidzonens forum jag vill inte!

Visar 17 svarstrådar
  • Författare
      M
      Medlem

sorg, ångest, förtvivlan! Min a ständiga följeslagare känns det som. Jag vill inte att morgondagen ska komma.

Camia
      Medlem

Hej M! stackare! Så har jag oxå kännt och känner ofta! Hoppas du tar det ur det snart! När jag känner så ringer jag alltid en kompis eller min syster. Oftast känns det nästan omöjligt att ringa dom när man mår så, men om jag gör det så mår jag alltid mycket bättre efteråt…. Prata med någon ofta och mycket, det hjälper jag lovar! Stor kram till dig!!!

Em
      Medlem

“Jag känner igen känslan. Jag hade turen att få nära kontakt med annan tjej vars pojkvän också var iväg. Det var min räddning! Även om det känns bättre att prata med någon så tyckte jag att det var absolut bäst att prata med henne. Av mina andra vänner fick jag bara höra “”att det är över snart”” och “”det går fort, han är snart hemma””. Det var det värsta jag visste när någon sa så till mig men det gjorde aldrig min kära nyfunna vän. Har du någon i samma eller liknande situation att prata med? “

M
      Medlem

grejen är ju att han inte ens har åkt än. Men han tvivlar på oss som par. 5 år och han tvivlar. Vi har klarat oss igenom en mission och 5 år på distans. Varför tvivla nu?

ne
      Medlem

Känner också igen det, overkligt. Ta en minut i taget. Ett litet tips är att läsa inläggen här, det hjälper en smula. Kram!

M
      Medlem

sist han var hemma bestämde han sig för att satsa på oss men sen ikväll ville han att jag skulle lämna honom ifred. Jag vet inte vad som händer. Känner mest sorg, stress och oro just nu.

Ac
      Medlem

…lämna ifred!? Han måste ju förklara sig!

M
      Medlem

han vill inte att jag ska höra av mig, utan låta honom tänka och vara ifred.

CLL
      Medlem

Han verkar ju minst sagt förvirrad kring vad han vill med er framtid. Han kanske behöver lite tid själv för att klura på det, även om det är skitjobbigt för dig. Försök se till att inte sitt hemma och grubbla dig grå (är ju lätt att man gör det) Träffa vänner och försök få tankarna på annat eller bolla tankar med dom?

M
      Medlem

jag vet vad jag vill och jag har en tendens att gå hårt fram då. Men än har jag inte hört av mig.

CLL
      Medlem

Hur går det för dig idag M?

M
      Medlem

han sa han skulle komma hem idag, fortfarande inte hört nåt, Jag känner inte att jag kan höra av mig till honom. Börjar kännas hopplöst. Ska egentligen på anhörigdag den18 men vi får se ifall han fortfarande vill ha mig där. Om inte är väl det ett tydligt tecken.

M
      Medlem

då var det över, känner sorg, tomhet. Vill verkligen inte detta.

Linda
      Medlem

har läst dessa inskick.. hur har det gått för dej/er? Stor bamse och styrke kram

M
      Medlem

vi har redan pratat nock tycker han, han har bestämt sig. Men vi får se vad som händer när vi inte längre bor ihop.

Anonym
      Gäst

Då ska du göra det. Ge honom andrum, tänk på dig själv, du ska också må bra och det kan ingen annan göra åt dig. Kram, kram, kram.

Anonym
      Gäst

han vill inte längre, jag vet inte hur jag ska orka just nu. Hur ska jag orka leva utan den person som bytet mes för mig under 5 år?

Anonym
      Gäst

Hej! Shit, vad jobbigt du måste ha det!:) lider verkligen med dig! Om ni varit ihop så länge så tycker man ju att ert förhållande borde gå att rädda! Får du inte med honom att gå till någon Familjerådgivning? Samtal brukar fungera jätte bra. Han kanske bara är i någon kris och då råkar det gå ut över dig kanske?! Hoppas det löser sig för dig och er!

Visar 17 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.