Hem Forum Invidzonens forum Jag vill bara säga tack…

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    LJ
    Medlem

Tack InvidZonen för att ni funnits där under min tid som anhörig, Tack för att ni aldrig dömde mina arga känslor.Tack för kramarna på forumet och sms på morgonen. Tack för all information jag fick, för sammankomsten och för en mentor som blev en god vän. Tack för det jobb ni gör. Det har betytt allt. Trots att jag också fick annan professionell hjälp, som inte var bra, har jag klarat min tid bättre än jag trodde. Tack vare er.

Så jag vill bara säga tack..

#50733 Svara

Hej!

Vi hoppas fler känner förtroendet att höra av sig till oss. Vi är medmänniskor som kan finnas till hands före under och efter en insatstid. Invidzonen bygger på en enkel idé:
    Att tillsammans kan vi stötta varandra och göra hemmavarandet enklare. Vi bekräftar varandras insatser, stöttar, ger råd och information samt håller i kontakten när och om vi vidareförmedlar hjälpen professionellt. Vad tråkigt att den professionella hjälpen inte var bra. Hör av dig till oss om vi kan bistå med något eller ge dig en alternativ kontakt.

Tack för ditt väldigt fina inlägg. Vi växer av det och tar åt oss, -det betyder väldigt mycket!

En stor kram! Tack igen!
    Cesilia

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
Svar till: Jag vill bara säga tack…
Information om dig: