Hem Forum Invidzonens forum Jag står inte ut längre.

Visar 4 svarstrådar
  • Författare
      S
      Medlem

“Hej Lisa! Usch, förstår hur du känner……. Att känna att man inte har något val och står under någon annans “”makt”” med sina känslor är hemskt!
      Min fästman är iväg nu, igen…. Värst är att jag vet att ja inte gör detta för sista gången, inte ens näst sist. Nästa gång är vi antagligen fler i vår familj, fler som får pina sig igenom dessa smärtsamma månader. Men man gör de, man fortsätter. Av ren kärlek och kanske lite galenskap, för att man älskar! Hoppas du hittar styrkan att ta dig igenom dessa, och kommande, månader! Här finns alltid någon som kan förstärka förstå.
      Kram”

Ann-hörig
      Medlem

Hej Lisa, fantastiskt att se syskon vara rå rädda om varandra. Du är stark och om du behöver en vän finns det flera här. Jag hade kontakt en mentor och om jag minns rätt var hennes bror också ute. Hon var så gullig och hjälpte mig när det kändes som mest hopplöst. En stor varm kram. Ann hörig.

Hej Lisa!
      Det är rörande att läsa det du skriver. Jag kan så väl förstå det du säger och går igenom.
      Man slits mellan hopp och förtvivlan och känner att man bara vill slippa vara i denna situation men man sitter fast som du skriver och får bara gilla läget.
      Men du har rätt att vara arg, rätt att känna situation och att vara ledsen.
      Vi är flera mentorer med olika relationer till soldater och poliser som både vill och kan stötta dig ur ett förstående perspektiv.
      Klicka på länken så kommer du till oss: https://invidzonen.se/Default.aspx?page=58. Här får du gärna maila någon av oss så kommer vi göra så mycket vi kan för att stötta just dig och alla andra.
      Tillsammans blir vi starkare.

Hej Lisa!
      Det är rörande att läsa det du skriver. Jag kan så väl förstå det du säger och går igenom.
      Man slits mellan hopp och förtvivlan och känner att man bara vill slippa vara i denna situation men man sitter fast som du skriver och får bara gilla läget.
      Men du har rätt att vara arg, rätt att känna situation och att vara ledsen.
      Vi är flera mentorer med olika relationer till soldater och poliser som både vill och kan stötta dig ur ett förstående perspektiv.
      Klicka på länken så kommer du till oss: https://invidzonen.se/Default.aspx?page=58. Här får du gärna maila någon av oss så kommer vi göra så mycket vi kan för att stötta just dig och alla andra.
      Tillsammans blir vi starkare.

Anonym
      Gäst

“Idag är en sån dag när jag bara inte står ut mer. Jag orkar inte vara anhörig längre. Min bägare är full, min gräns är nådd.

Min äldsta bror har varit iväg på fyra missioner. Han kom hem för två veckor sen, förhoppningsvis för gott. Samma vecka kom beskedet

Visar 4 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.