- Detta ämne är tomt.
-
Ämne
-
Det här är min sambos första mission och jag är så oerhört stolt över honom på alla sätt. Jag visste att det skulle bli fruktansvärt tufft och jobbigt att vara ifrån varandra, oron och rädslan är känslor som känns befogade men jag hade inte förberett mig på att känna sån otrolig frustration, ilska och nedstämdhet. Han har varit hemma på sin sista leave och jag har inte vart den stöttande, positiva och kärleksfulla flickvännen på sistone som jag hade velat vara för honom. Jag har känt mig så fruktansvärt ledsen, arg och framförallt ensam. När han kom hem var det som att allt förväntades vara som vanligt, medan jag gått och levt med ett stort tomrum som bara fyllts med mer ångest för var dag han varit borta, och som kom till ytan när han kom hem och jag kunde andas ut. Låter det ens rimligt? Nu har han åkt tillbaka och allting börjar om än en gång. Vi hade längtat så himla mycket till att han skulle få komma hem och jag är så besviken på mig själv för att jag inte kunde kontrollera dom negativa känslorna som kom. Jag är annars bra på att tänka positivt men just nu kämpar jag. Kan någon känna igen sig i ilskan och frustrationen som jag känner? Hur är era erfarenheter av hemkomster?