Hem Forum Invidzonens forum Inspiration – post

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare

Hej!
    Jag tycker det är väldigt roligt att kunna skicka post till min man i Mali, det blir oftast något brev, godis, nån tidning och lite bilder. Jag undrar nu vad ni skickar? Jag behöver lite inspiration på vad som kan vara uppskattat där nere.

#53333 Svara
    fru gus
    Medlem

Åh, vad härligt med riktig post!
    Jag köpte de där gröna påsarna som posten har och fyllde med favoritgodiset, fotografier, pocketböcker och innan jul åkte det med en tomte.
    Tror du det skulle vara uppskattat med någon tidning eller magasin?
    Jag upplevde att brevet i sig var det mest uppskattade… och de blev rätt många = )
    Lycka till med att förgylla din mans vardag.
    Kram

#53335 Svara
    Anonym
    Gäst

“Barnen har skickat med massor av teckningar, berättelser från livet här hemma till egentillverkade sagor.

Själv så köpte jag var enda tidning (kändes det som) allt från 91:an Karlsson till “”Lär känna din historia”” Dessa blev även lätta att låna ut efter de var lästa.

Vi skickade speciellt örngott som det stod “”Världens bästa pappa på””

På hösten skickade vi faktiskt tavlor med höstlöv ??

På vår och sommar någon blomma…

Denna Mali omgång har vi inte skickat något då posthanteringen inte är allt för tillförlitlig.
    Posten kan bli stående långa perioder 🙁

Hoppas du fått några tips!
    Kram från en annan anhörig

#53337 Svara

Tack för tipsen! ja, det tar väldigt lång tid att skicka, första paketet tog 6 veckor. Sån tur var kom det fram på julaftonen, det var roligt! Idag ska jag försöka skicka iväg ett nytt paket 🙂

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
Svar till: Inspiration – post
Information om dig: