Hem Forum Invidzonens forum Ingen information

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    M
    Medlem

Skärpning försvarsmakten!!! Fick ingen information i postlådan om ceremonin idag för FS22. Och när min soldat kom hem och meddelade datum var det redan försent att anmäla sig eller att ta ledigt från arbetet. Dessutom hade han inte fått info om programmet. Känns inte alls bra att inte kunna vara där…..

#53507 Svara
    frugan
    Medlem

Lider med dig, finns inga ursäkter. Har man anmält vilka som ska få information borde det inte vara så svårt att skicka ut. Jag fick min inbjudan över en vecka senare än alla andra, undrar varför? Frågan är hur det fungera, vilken form av register de har.

#53509 Svara
    Anonym
    Gäst

Det har ju behandlats i en tråd tidigare oxå..många fick ju inbjudan för sent…Jag fick den ca en vecka efter att man skulle anmäla sig. Och min sambo visst inte om vilket datum samt när sista anmälningsdag var då han och hans kollegor inte fått reda på det heller… Kanske inte så konstigt att det inte var så många där i dag?

#53511 Svara
    frugan
    Medlem

Men jag trodde att det var över 1000 anmälda?

#53513 Svara
    J
    Medlem

Det var inte mindre folk än vad jag har varit med om tidigare iaf. Imponerande att så många trotsade det tråkiga vädret 🙂

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
Svar till: Ingen information
Information om dig: