Hem Forum Invidzonens forum Idag är sju månader av väntan över!!!:)

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      Madde
      Medlem

Helt underbart och overkligt att det idag är dagen som han kommer hem! Kan inte fatta det! Tiden gick trots den jobbiga långa väntan! Sju månader har gått! Hallå? Hur gick det till? Det gick verkligen, jag klarade det och han oxå! Tjohoo!!!! Hurra!!! Nu är början på vårt liv tillsammans!:)
      Så till alla som väntar där ute: tiden går fortare än man kan ana! Lycka till alla!

TS
      Medlem

Visst är det underbart. Kan knappt tro att det är sant faktiskt. Det kändes verkligen som den här dagen aldrig skulle komma men såhär i efterhand gick det ganska fort även om det under missionen kändes som tiden släpat sig fram. Är grymt stolt över mig själv att jag klarat det, över min man som klarade det och över alla andra som klarat det! Nu fortsätter livet och det känns magiskt 🙂

TS
      Medlem

Visst är det underbart. Kan knappt tro att det är sant faktiskt. Det kändes verkligen som den här dagen aldrig skulle komma men såhär i efterhand gick det ganska fort även om det under missionen kändes som tiden släpat sig fram. Är grymt stolt över mig själv att jag klarat det, över min man som klarade det och över alla andra som klarat det! Nu fortsätter livet och det känns magiskt 🙂

Carina
      Medlem

VI har 1 v kvar 🙂
      Sant som du skriver…tiden gick snabbt fast det inte kändes så 🙂

Visar 3 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.