Hem Forum Invidzonens forum Idag åkte han…

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare

mot Somalia för att jaga pirater. Hela sommaren blir det borta med ett kort leave runt midsommar. Jag tycker inget känns roligt och ser varken fram emot våren eller sommaren. Vill inte!!

#52369 Svara
    Jill
    Medlem

“Usch.. jag tänker på er som släpper era män under sommaren.. min var borta under jul och stack dagen före min födelsedag..
    Men det är enstaka dagar på den tiden av året som man saknar dom lite extra. På sommaren vaknar man ju upp.. och blir lite “”hög”” av vårkänslor.. längtan till semester och ledighet.. Jag förstår dina känslor. Jag åkte iväg med kompisar över “”weekend””.
    Amsterdam tex.. flyg tur och retur med hotell fre-sön kostade 1500:-

I prag shoppade jag EN HEL DEL.
    Vi åt och drack och festade loss.. Inte ens fyra tusen slutade den notan på. Och då var vi bekväma och tog taxin från flyget..

Det hjälper lite.. tro mig! för då får du tänka på dig själv.. och man slappnar av!
    Jag kände mig som 15 igen, när man som flitigast umgås med sina vänner. Fast denna gången har jag ekonomi till att hitta på roligheter :)”

#52371 Svara
    Kladdkaka
    Medlem

Min med, han försvann idag. Allt kom nu på kvällen när man ska lägga sig ensam i en tom säng. Kommer ta timmar innan jag kan sova. Allt känns bara..så.. tomt just nu.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
Svar till: Idag åkte han…
Information om dig: