Hem Forum Invidzonens forum I-landsproblem

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    hiawata
    Medlem

“Visst är det så, att bara för att någon är borta så krånglar allt extra mycket. Bilen är paj och ska lagas, ett kylskåp som krånglar… Och just nu har hela lampgrejen i taket lossnat och min kristallkrona “”poff”” i backen… Man vill bara tjuta över allt elände. Det är ju sjukt jobbigt att hela tiden vara själv i allting, man får aldrig lite hjälp med det som måste göras. Just nu tycker jag det är jobbigast, allt som måste fungera och fixas fast att man inte vill elelr orkar…

Bu, är det fler som kan dela med sig av missöden där hemma? För visst är ingen superkvinna och fixar allt själv?

Ska ringa en elektriker… Nu.

Kämpa på alla!”

#52227 Svara
    Patrik
    Medlem

Hej. Jag har min tjej hemma just nu men det verkar inte hjälpa. Allt går åt helskotta ändå.
    Måste ringa rörmokaren:-(

Kram, Patrik

#52229 Svara
    3E
    Medlem

Hej!

Jodå nog känner jag till Murphys lag. Lagen om alla tings jävlighet…

Två veckor efter maken åkte ner fick vi vattenläcka. Avloppet från köket började läcka och vatten rann i taket på garaget som ligger under. Då var det bara att börja jaga rörmokare…
    Inte riktigt vad jag behövde då men det ordnade sig det också.

Trist med lampan. Hoppas att det snabbt att få det fixat.

#52231 Svara
    hiawata
    Medlem

Jag är en busig en som faktiskt löste det och kopplade in den själv fast att man inte får… Sen sket sig andra saker, men de var inte praktiskt lösbara så det får bli en film och choklad på det…

#52233 Svara
    Hm.
    Medlem

“Kanske är det så att saker går sönder eller går snett för att vi ska ha något annat att tänka på än oron och saknaden 🙂 Och kanske är det värt några tårar för att efteråt få känna att “”jag fixade det”” 🙂 “

#52235 Svara
    hiawata
    Medlem

Nu är det fan inte roligt… Jag lät hurtbullig med min kristallkrona men nu…. Möts av att frysen gått sönder, min fina oxfilé som skulle lagas till hans andra hemkomst flöt i hallonsaft och dillbitar. Och det är ikväll som han kommer! Orkar inte! Är mest ledsen över oxfilén faktiskt, frysen skiter jag i…

#52237 Svara
    Lilla jag
    Medlem

Styrkekramar Hiawata!
    Förstår att du är ledsen över att det inte blev som du tänkt dig!,
    Strunta i oxfilen beställ hem mat o bara mys!

Stora styrkekramar till dig o alla er andra som kämpar på!!!

#52239 Svara
    Anonym
    Gäst

“Nej, så trist!

Trasiga grejer borde förbjudas under mission

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
Svar till: I-landsproblem
Information om dig: