Hem Forum Invidzonens forum I dag vill hjärtat brista…

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Frun
    Medlem

… av längtan till min man.
    Jag vill känna hans närhet, hans trygga armar runt mig, höra hans stämma viska kärleksfulla ord i mitt öra.

Prata om vad vi ska hitta på runt julen, hur ska vi ta ledigt? Är han hemma alls..?
    Dagen idag här hemma i Sverige är så vacker så det gör ont i själen. Jag vill dela den med min man. Jag vill sitta på vårt ställe i trädgården och känna solens värme på våra kroppar medan barnens stojande över alla fallna löv brusar i öronen…

När han roterat färdigt för denna gång så får det vara nog, för nu vill mitt hjärta brista…

Älskar dig maken min

#49655 Svara
    fru gus
    Medlem

Så vackrert och så mycket längtan!
    Tur han har dig Frun!
    Kramar

#49657 Svara
    Frun
    Medlem

Wihoo! Snart så får han åka hem
    Då ska jag krama andan ur honom 🙂
    Jag vill mysa i soffan och bara titta och lukta på honom… bara få njuta av den korta tid han är hemma… där och då…

Älskar dig maken min ??

#49659 Svara
    Frun
    Medlem

Nämen, inga frågetecken!
    Lade ju in gubbar med hjärtan till ögon!!

#49661 Svara
    Anonym
    Gäst

Tänk, han har kommit hem.
    Han luktar precis sådär som bara han kan… Och jag inser nu hur mycket jag saknat den doften, hur mycket den betyder för mig.

Tårarna har fallit hos båda men av kärlek och lyckan som lyste i hans ögon reflekterade i mina egna. Han är hemma…

När vi låg ihoptrasslade i soffan så ville hjärtat åter brista – men denna gång av glädje!

Älskar dig maken min!

#49663 Svara
    Anonym
    Gäst

Va skönt!!!
    Jag bara längtar till min sambo kommer hem om 11 dagar!! längtar ihjäl mig, det kommer bli underbart

#49665 Svara
    Frun
    Medlem

Idag vill hjärtat brista…
    av irritation! Efter de himmlastormande känslorna så blir jag bara tokirriterad just nu.
    Maken har varit borta utan leave flera månader och vi har nya rutiner…
    …som helt plötsligt maken ändrar runt på… i ovetskap… eller på rent pin tji!

Men så kommer det där leendet och glittret i ögonen… Just nu kommer han ändå undan med allt… Nu behöver även jag vänja mig vid att du är hemma, att vi är två.

Ge mig lite tid… Älskar dig maken min

#49667 Svara
    mrs
    Medlem

Åh känner igen mig såå väl i det där! När min man kom hem och ifrågasatte varför vi gjorde på ett visst sätt vid blöjbytena. (!!!) Bo hos oss på heltid om du vill bestämma rutiner men kom inte hem och ändra om på det som hållit oss flytande i 6månader. Gah! Jag blir tokig! Men som sagt man är ju så himla nykär när de kommer hem så då har man ju inte hjärta att bråka 🙂

#49669 Svara
    K
    Medlem

O flyttar runt på min högar av bra-att-ha saker som jag så omsorgfullt byggt upp under hans tid borta.
    Dom har legat bra där under 6 månader, låt dom få ligga där!!

Fånig grej jag vet, men ändå ett litet irritationsmoment som vi skulle ta oss igenom!

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
Svar till: I dag vill hjärtat brista…
Information om dig: