Hem Forum Invidzonens forum hur länge orkar jaag vänta i ovishet?

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      miss
      Medlem

jag vill bara att tiden ska gå! Att tiden ska läka alla sår. Att tiden ska göra allt bättre. Att allt ska bli som vanligt. Att tiden gör det bra och inte att tiden gör att han tar fel beslut. Jag vill bara att han ska älska mig tillbaka lika mycket som jag älskar honom. Jag vill bara få säga det till honom utan att han känner press och ångest över sin förvirring. Jag vill bara att tiden ska gå, jag vill bara att allt ska bli som förr.

3E
      Medlem

Bara du kan svara på hur länge det är värt att leva med ovissheten. Önskar dig all lycka.

zozzo
      Medlem

“Men tänk på att det aldrig kommer bli som förr. Men det har ingenting med missionen att göra egentligen, men oavsett vad man gör i livet och i sin relation så kommer man ju alltid att vara två individer som utvecklas och förändras. Vare sig det är till det bättre eller sämre. Men ta nya tag och kämpa för den tillvaro som du vill leva i och den relation du vill ha, för det är nog inte tiden i sig som läker alla sår. Det är bara det att det kan behövas tid för att ta sig igenom det som är svårt men se dig själv stå starkare på andra sidan när du väl tagit dig ur den “”jobbiga”” perioden 🙂 För det kommer att bli bättre! Stort lycka till! Kram”

Anonym
      Gäst

Håller med Zozzo. Tiden läker inte alla sår, utan handlingarna och bearbetningen du gör under tidens gång.

Visar 3 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.