Hem Forum Invidzonens forum Hur du läser min text beror på dig

Visar 5 svarstrådar
  • Författare
      Mentor Anki
      Medlem

Det skrivna ordet är inte alltid enkelt att tolka. Man kan läsa en text….. men sinnesstämningen styr hur du läser den.

Är du glad läser du den glatt
      Är du ledsen läser du den nedstämd
      Är du arg ………….
      Är du orolig ……………..
      osv
      osv

Det skrivna ordet är inte alltid lätt att tolka eller förmedla.

Det viktiga är att vi finns för varandra, vi delar till stor del upplevelsen av oro och längtan. Det är det som gör Invidzonen unik. Det är här vi kan stötta varandra, peppa, ifrågasätta och framförallt få tiden att gå fort så timmar/dagar går fortare.

Vi förmedlar bara känslan på olika sätt <3

Helen
      Medlem

Tack!!!!
      För all stöttning du ger, för alla uppmuntrande ord och allt engagemang. Vet inte hur jag klarat mig utan din och invidzonens hjälp.

Athena
      Medlem

Jag tänker mer på det skrivna svaret.
      Att många inte respekterar att vi tänker och tycker olika. Många svar är hårda – helt utan orsak anser jag.

Anonym
      Gäst

Saknar dig varför slutade du

Lena
      Medlem

Tack Anki om det var du jag pratade med härom dagen och beställde tid den 26 för städning. Håller med om det du har skrivit. Just nu läser jag det bara nerstämnt men nästa gång hoppas jag att det är tvärtom. Himla tur att jag fick kontakt med dig . Ska förmedla detta till andra.
      Kram Lena i Saltsjö-Boo

Hej Lena glad för din skull att du hittade Invidzonen. Den mentor Elke som erbjudit sig att du kan kontakta henne är kanonbra. 🙂
      Ta kontakt med henne, hon är erfaren och mycket trevlig.

Visar 5 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.