Hem Forum Invidzonens forum Here we go again…

• Detta ämne är tomt.
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Anonym
    Gäst

För nästan exakt ett år sen satt jag och vänta på att han skulle åka ner med FS 19. Nu är det dags igen om några veckor efter mindre än 6 månader hemma. Inte alls lika länge som förra gången men likväl igen. Har precis börjat komma igenom den för oss jobbiga period som började vid hemkomst och nu ska man ladda om igen. Ha effektivt lyckats förtränga den kommande resan men nu börjar tankarna komma, hur kommer de närmaste veckorna vara? hur kommer vårt förhållande att klara av påfrestningen när det fortfarande är så skört i kanterna? Hur ska jag orka ladda om?

#58039 Svara
    Anonym
    Gäst

Hej C!

#58041 Svara
    Anonym
    Gäst

Hej C och B! Era tankar och känslor är helt klart inte ovanliga. Förstår att det är jobbigt när man väl har börjat få en vardag så ska det ändras. Jag tror att du kommer klara det C, har man gjort det en gång och haft en rutin i sin vardag så hittar man snabbt tillbaka, iom att resan är snart här kanske ni inte hinner gå PREP-kursen men håller med B, kolla gärna om det finns! annars hoppas jag att du inte glömmer, vi finns här för dig från början till slut och ännu längre om du så vill. Maila gärna om du vill prata av dig, mentor.jessica@invidzonen.se

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
Svar till: Here we go again…
Information om dig: