Hem Forum Invidzonens forum Hemma!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Visar 4 svarstrådar
  • Författare
      3E
      Medlem

Åhhh så härligt!
      Mötte upp maken i grindarna på P4 i onsdags. Vakten frågade mig varför jag stod där och hängde..
      Tårarna rann när jag försökte haspa ur mig att jag skulle möta min man där som i samma stund kom gående över gårdplanen framför regementet. Tänk att man kan känna igen en människa på så långt håll bara på gången..
      När han hade 50 meter kvar kunde jag inte hålla mig utan vart tvungen att springa honom till mötes.
      Vilken underbar stund! Bara han och jag fanns i hela världen.

På kvällen var vi ute och åt på restaurant och sov över i en övernattningslägenhet i Skövde. Dagen efter hade han lite avslutande samtal och sedan åkte vi hem.

Maken var med och hämtade barnen på torsdag eftermiddag. Store sonen var först ut. Han satt och lyssnade på musik i ett rum på fritids. Han flög upp till stående i soffan som om han varit viktlös och sedan slängde han sig handlöst i famnen på pappa. Sedan stod de där och kramades i flera minuter. Fritidspedagogen grinade och jag med. Sonen var stolt som en tupp när han gick ut till kapprummet med sin pappa i släptåg.

Sedan åkte vi och hämtade de två mindre barnen som ju går på samma förskoleavdelning. Lillekillen gav upp ett tjut och sprang så fort att de små benen såg ut som att de inte skulle hinna med och dottern dansade fram och började bombadera honom med -pappa pappa vet du pappa vet du?! Pappa kom du och hämtade oss idag! Är du hemma nu?!

So far so good. Nu börjar arbetet med att jobba ihop oss till en familj igen. Det känns just nu som ett angenämt bekymmer 🙂

fru gus
      Medlem

Vilken lycka!!!
      Jag gläds med er, verkligen (och tårarna rinner)
      Hoppas ert koppla-ihop-familjen-igen-arbete går bra och att ni får en underbar och fridfull jul.
      Lycka till och ta hand om er!
      Kram

Tess
      Medlem

Underbart <3

2E
      Medlem

3E, all lycka till Dig och Er familj.
      Stor, varm & innerlig kram!

Du vet var jag finns 🙂

Va härligt det var att läsa din beskrivning av hemkomsten!!!
      Lycka till i ert arbete att bli en familj igen!!!
      Vi finns här om du skulle behöva oss även under den resan!!

All lycka till er!!
      Kramar
      Malin

Visar 4 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.