Hem Forum Invidzonens forum Hemkomsten…

Visar 1 svarstråd
  • Författare

“Hemkomsten. Allt annat än en dans på rosor. Pojkvän som inte riktigt är närvarande när man väl ses och nu vill ha hela helgen själv. Helt okej att ha en hel helg själv ibland kan jag tycka men då vi bor i en liten stad där de flesta är bortresta och det blir att man ändå mest inte gör någonting och det är pojkvännen som har bil och jag blir nästan lite “”fast”” här.

Är trött på allt detta nu, att han itne ska förstå och bara komma med “”vi är inte sambos, vi har egna liv att leva”” inprncip. Det blir krock, han vill ha massa egentid och jag vill umgås. Jag har väntat sedan i april/maj på detta. Att få leva normalt igen. “

Anonym
      Gäst

“Stackars dig!
      Låter som ett synnerligen osynkat förhållande just nu. Du har längtat och vill ha närhet nu och han har knappt landat (jo tidsmässigt men inte känslomässigt ? )
      Kan ni diskutera det? Vet han hur du känner, din längtan “”att få leva normalt igen””?
      Vet du hur han känner nu när missionen är över? Det tar säkert tid att anpassa sig till det gamla vanliga igen.
      Hoppas att ni hittar tillbaka till ett någotsånär “”normalt”” liv.
      Ge inte upp!
      Kramar och lycka till!

Visar 1 svarstråd
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.