- Detta ämne har 4 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 3 år, 7 månader sedan av .
-
Ämne
-
Vi hade en insats på gång i somras som blev först uppskjuten pga corona och senare inställd av samma anledning.
Nu har min kille fått erbjudande om en ny insats och självklart har jag sagt till honom att välja vad som känns bäst för honom. Han ville rådfråga mig när dom fick reda på allt och jag var ärlig men sa som sagt att han ska ta det beslut som känns rätt för honom.
Problemet blir att jag går sönder, vi hade planerat att nu i vinter börja kolla efter lägenhet ihop och vi skulle äntligen starta vårat liv ihop då vi haft distansförhållande i 2,5 år.Det känns som att hela jag brister och jag hatar när dom får ett val, hade dom blivit beordrade så hade alla bara fått acceptera läget. Jag har kontakt med en mentor och har haft det nu i snart 1 års tid vilket har hjälpt mig supermycket men känslobomberna kommer likt förbannat såklart. Jag är så imponerad och stolt över er alla som går igenom detta!