- Detta ämne har 3 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 6 dagar, 14 timmar sedan av .
Hem › Forum › Invidzonens forum › Hej hej i natten
Hej är ny här och visste inte att detta forum fanns och då har jag varit med om detta sedan 20år tillbaka.
Tror att det är 9-10 ggr som jag har varit ensam numera är barna vuxna och jag är denna gång fruktansvärt ensam.
tänk om chatten kunde vara öppen på natten det är då man oftast behöver den ialla fall jag. men är ändå glad att jag har hittat hit. var rädda om er Lena
“Hej Lena!
Ett litet tips kanske vara att du kontaktar någon av oss mentorer, titta under fliken “”om oss”” maila till oss. Då kan du om du vill skriva av dig och får svar rätt snart. Om du vill så får du gärna kontakta mig på föräldrazonen.
en massa styrkekramar till dig!”
Hej Bea tack för dina rader.
Ja efter har upplevt 8 ggr då gubben har varit borta så är sena kvällen och natten värst.skönt att veta att man inte är ensam när man kommer in här sent men saknar chatt . Kram till dig och till er alla:
“Hej Lena! Och alla andra nattugglor
Invidzonen
Hantverkargatan 52, 112 31 Stockholm
Tel växel/kansli: 08-400 20 388
Anhörigtelefon: 0761-66 33 17
E-post: kontakt@invidzonen.se
Invidzonen är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening som startade 2007 vars målgrupp är anhöriga till utlandstjänstgörande personal.
Copyright © Invidzonen | Webb av Bravo Webbyrå
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.