Hem Forum Invidzonens forum Hej alla!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Carina
    Medlem

Förstod något ganska obehagligt nyligen. Har förstått att släktingar till kärleken är här inne och läser 🙁 Ett förslag till er på individzonen hade varit att du var tvungen att registrera dig som användare för att kunna läsa och skriva.

Jag har inte skrivit något jag inte kan stå för…det jag skriver är det JAG känner och det har jag rätt till att göra!

Ville bara att ni andra också skulle tänka på det….för mig har inte ens tanken funnits att någon kunde vara så simpel och ful…detta forum är ju för oss som vill byta tankar.

Så till er läskiga U-BÅTAR…segla vidare!!!

#49679 Svara
    Anna
    Medlem

Hej! Forumet är väl för alla som har ett behov av det?
    Om du upplever att en släkting har varit inne och snokat (?) och haft anmärkningar på vad du skrivit, så har du kanske varit för personlig och utelämnande? Det bör man ju absolut inte vara här, av fler anledningar. Ett tips är ju att inte använda sitt eget namn tex.

Jag är inne på forumet regelbundet, men skriver något endast då och då, väldigt långt mellan gångerna. Jag får stöd av texter och tankar ändå.

#49681 Svara
    Linda
    Medlem

Hej.
    Jag måste hålla med Anna, det här forumet är till för alla anhöriga som känner att de har behov till det.
    Hoppas allt löser sig.
    Kram

#49683 Svara
    Anhörig
    Medlem

“Hej Carina!

Håller som anhörig med föregående “”talare””.
    Invidzonens forum är öppet för alla anhöriga oavsett vilken relation man har, det är ju det som är grejen.
    Att kunna stötta varandra med erfarenhet på olika nivåer och i olika relationer.

Så… jag förstår inte alls hur du tänker med ditt resonemang… tyvärr!

Det är även upp till var och en vad man vill dela på forumet.
    Själv har jag fått rannsaka mig själv en och annan gång när jag skrivit i vredesmod och när lugnet lagt sig efter att jag glödgat tangenterna så blir det till att radera en del. Kanske inte alltid men ibland 🙂

Nä – håll forumet öppet för alla anhöriga – det är det som ger livet i forumet!

#49685 Svara
    B
    Medlem

Håller med dig Carina!

Av just den anledningen skriver jag aldrig något här.

#49687 Svara
    Tröger
    Medlem

Jag fattar inte B, du får gärna förklara vidare 🙂

#49689 Svara
    Anhörig
    Medlem

“Hej!
    Jag håller med, forumet ska vara öppet för alla. Men kanske man måste tänka sig för innan man skriver så att man inte pekar ut sig själv eller någon annan. Kanske är det bra att “”släktingar”” läser. Då kanske de kan förstå hur du och andra kan känna sig.

Kram till er alla, vem är de att dömma.”

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
Svar till: Hej alla!
Information om dig: