Hem Forum Invidzonens forum Har inga ord som beskriver vad jag känner!

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      H
      Medlem

Nedräkningen har börjat, mindre än ett dygn kvar tills min älskade än en gång tvingas lämna oss för ytterligare ett antal veckor borta. Kan konstatera att det blir svårare för varje gång, hela min kropp protestera, det är så fel för allt vad en familj innebär. Hade jag vetat innan vad jag vet idag, skulle jag varit glad om någon tipsat mig om att det är ok och ibland den enda möjligheten för att överleva är att droga ner sig och jag skulle.förberett mig och börjat ta tabletter redan innan han hade åkt för att hålla näsan ovanför vattenytan. Nu kretsar allt på att på något sätt klara sista vändan sedan får vi se vad som finns kvar av den underbara gemenskap och samhörighet vi hade innan detta helvete.

H
      Medlem

Tänk vad konstigt allt kan bli, trodde.att man skulle få stöd och peppning på detta forumet men där gick man bet. Tur att man har vänner som sträcker ut en hand. Inte ens en mentor bryr sig.

“Hej H!

Ledsen att du känner att ingen har brytt sig om ditt inlägg.

Vi i mentorsgruppen går in i forumet lite då och då för att se vad som skrivs samt se om vi kan finnas tillhands för någon.

Det skapas nya trådar hela tiden och ibland händer det tyvärr att vi inte uppmärksammar en tråd som hamnat lite långt ner och som ingen svarat på.

Du får väldigt gärna maila någon av oss mentorer om du vill ha någon att prata med. Våra adresser hittar du under fliken ovan “”Om oss/Våra mentorer””.

Varma Kramar
      Invidzonens mentorgrupp”

Guten
      Medlem

Jag bryr mig, läste ditt inlägg och kände igen sorgen… Kram H!!

Visar 3 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.