Hem Forum Invidzonens forum Han har träffat någon annan

Visar 4 svarstrådar
  • Författare
      ledsen
      Medlem

Jag vet inte vad jag ska göra. Min fästman kom hem i förrgår och då berättade han att han träffat någon annan på sin mission.

Jag förstod inte vad han var med om och hur jag skulle fungera som stöd. Varför berättade han inte för mig att han tyckte att jag inte var bra som flickvän? Alla våra planer (mina i alla fall) har gått i kras. Han är också ledsen men väldigt bestämd att han och jag inte har någon chans. Han vill inte att vi ska lära känna varandra igen.

Det känns som om han inte vet vad han gör. Hur kan han förändras så mycket för någon han känt i några veckor bara? Och hur kan han bara vilja slänga bort våra sju år.

Den enda trösten jag känner är att det var tur att vi inte har barn tillsammans. Det skulle knäcka mig.

Vi var så nära slutet. Han har bara tre veckor kvar på sin mission.

M
      Medlem

Men herregud!!! Precis samma har hänt mig. Min man var hemma på leave för nån vecka sedan och var jättekonstig. Det kom till slut fram att han inte känner nåt för mig längre utan har träffat en annan. Vi är gifta och har barn. Allt var bra mellan oss innan han åkte på mission. Det är bara veckor kvar på missionen. Fem månader har jag kämpat på här hemma… Till vilken nytta?
      Vad är det för jävla missioner de åker på?? Stäng av verkligheten och släpp lös känslorna för vem ni än behagar!!??
      Är så sårad, arg, besviken, ledsen… Det borde vara förbjudet att få inleda en relation när man är på mission!!! Sååå många anhöriga som ställer upp när soldaten åker. Och sen… poof, så är man inte värd något…

Känner med dig. Jag vet vilket helvete du får igenom just nu. Kram

M
      Medlem

Måste skriva lite till…

Precis så känner jag oxå. Det känns inte som om han riktigt vet vad han gör. Vi har tolv år tillsammans. Och nu är han beredd att ge upp allt. Helt plötsligt. Det är helt galet. Och gör galet ont.

Ta gärna kontakt med mig. Pratar gärna med dig. Invidzonen kan hjälpa till att förmedla våra kontaktuppgifter till varandra.

Ta hand om dig.
      Styrkekramar i massor

ledsen
      Medlem

“Vad skönt att inte vara ensam om det här. Just nu är det många “”tänk om””-tankar. Varför förstod jag inte hur jobbigt han hade det? Tänk om jag hade stött honom mer, då kanske det hade varit annorlunda nu. Det är så svårt att inte böna och be om en chans.

Det värsta är att jag verkligen trodde att vi hade det bra. Jag hade städat massor och köpt mat som han gillar och det första han säger är att han träffat någon annan. Jag vet inte vad jag ska göra. Både han och jag har bara gråtit sen han kom hem.

Hej!
      Vill ni ha kontakt med varandra så maila er adress till: kontakt at invidzonen.se och skriv vilken signatur ni vill komma i kontakt med och trådens rubrik.

Varm kram till er båda!

Visar 4 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.