Hem Forum Invidzonens forum Halvvägs men nu räcker det! :(

Visar 4 svarstrådar
  • Författare
      S
      Medlem

Usch det här tycker jag kan räcka nu! Halva tiden av missionen har gått! Jag börjar verkligen tycka det är tråkigt att vara själv.. Han kommer hem på sin andra leave om ca 5 veckor! Sen iväg igen! Just nu känns allt så jobbigt.. Jag orkar inte städa, tvätta, känner inte för att jobba eller äta osv.. Har grymt svårt att somna på kvällarna och lusten till att träna har försvunnit helt och hållet! När jag är ledig känner jag att ja måste göra saker hela tiden för att tiden ska gå samtidigt som jag bara kan ligga i sängen i typ en hel dag…

Skulle aldrig vilja göra om detta oavsett hur mkt pengar det skulle handla om, det är inte värt det! 🙁

Jag hade gjort vad som helst för att få hem min sambo NU! Önskar att man kunde hälsat på eller nått. Vill bara ha en kram och en puss! Och någon som håller om mig.. Gud vad jag börjar tycka att dessa 5 veckor känns oändliga… 🙁 vilket deppigt inlägg.. Men just nu känns det så här..

Chefenhemma
      Medlem

All styrka till dig!
      Själv så väntar jag på att få släppa iväg min man i november. Han har varit på många övningar i sina år, flera veckor men aldrig månader. Jag antar att det kommer att kännas så ibland…som du beskriver nu.

ella
      Medlem

Åh Jag förstår dig precis, jag känner likadant!

Jag har också tappat lusten till det mesta, tycker allt är jobbogt. Går bara och oroar mig.

Jag går och oroar mig över att det ska bli ytterliggare en mission som jag inte kommer klara av. Jag kan inte gå hemma och vänta, för det känns som det är det enda jag gör.

Nu vill jag bara att den sista leaven ska komma så den riktigt nedräkningen kan börja! För jag är färdig!

Jag har aldrig varit så trött och slut på energi i hela mitt liv.

Vi kommer fixa det!!! Snart har de varit hemma och då kan vi räkna ner PÅ RIKTIGT!!!

StyrkeKramar till dig!!!

ella
      Medlem

Åh Jag förstår dig precis, jag känner likadant!

Jag har också tappat lusten till det mesta, tycker allt är jobbogt. Går bara och oroar mig.

Jag går och oroar mig över att det ska bli ytterliggare en mission som jag inte kommer klara av. Jag kan inte gå hemma och vänta, för det känns som det är det enda jag gör.

Nu vill jag bara att den sista leaven ska komma så den riktigt nedräkningen kan börja! För jag är färdig!

Jag har aldrig varit så trött och slut på energi i hela mitt liv.

Vi kommer fixa det!!! Snart har de varit hemma och då kan vi räkna ner PÅ RIKTIGT!!!

StyrkeKramar till dig!!!

Mli
      Medlem

“Jag förstår precis hur du känner det.
      Min kille kom hem från fs22 i mitten på maj.
      När jag ser tillbaka på det så fattar jag inte att jag orkade.
      För mig funkade det verkligen att känna allt jag kände, gråta när jag var ledsen, skratta när jag var glad.
      Vi hade alltid korten på borden, aldrig “”nej nu ska jag vara glad för hans skull.””
      I början tänkte jag så, men det höll inte. Jag har inte förmågan att hålla inne med det jag känner, på gott och ont.
      Var ledsen när du är ledsen, det är ok.
      Det vore konstigt om du ångade på som vanligt.
      Jag blev jätteirtiterad på människor som skrev och sa saker som “”det går fortare än man tror”” men såhär i efterhand så kan jag förstå vad de menade.
      När man är mitt i det så känns det oändligt men det tar slut.
      Dagen då han kommer hem kommer att komma och då kan du se tillbaka på den här erfarenheten och vara jävligt stolt över dig själv och er.
      Tills dess, man får vara ledsen och orkeslös. Men försök att omge dig med familj och kompisar som kan väga upp lite i allt det hopplösa.
      Kram!”

Visar 4 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.