Hem Forum Invidzonens forum Hallå InvidZonen!

Visar 5 svarstrådar
  • Författare
      Intresserad
      Medlem

“Tråden “”vi vet vad de gör, vet de vad vi gör? “” går inte att öppna. En intressant tråd som bör leva vidare om behovet finns :)”

Jill
      Medlem

jag kunde öppna den igår kväll och skickade till en annan soldatfru.. Jag kan kopiera de tre sista inläggen fån igår. =)

Jill
      Medlem

“hmm det var bara två, men here we go..

Jag kommer aldrig i mitt liv att förstå hur ett jobb kan gå före allt.
      Kanske för att jag jobbar som personlig assistent och börjar bli så jäkla “”mätt”” på det.

Min dotter blev dålig i skolan. Och de ringde mig. Jag hade ordnat barnvakt (sånt man får ha planerat nu under missionen)
      som skulle hämta henne 18. Men de ringde mig precis efter lunch.
      Jag ringer jobbet och säger att de ringde från skolan, jag måste åka.
      Jobbet ringde tillbaka “”vi har fixat att du kan gå vid 18.””
      Jag var benhård och sa “”om en halvtimme åker jag. Mitt barn går före detta jobbet, och det ska ni veta.””
      och ja efter en halvtimme kom det en vikarie. Jag åkte och hämtade henne och åkte med henne till vårdcentralen. Där hon skrek av smärta och sen däckade hon av utmattning.
      Väl hemma så däckade hon av utmanning och sov sen i 15 timmar.
      Ja, jag hade FAN lämnat min “”brukare”” om de inte hade “”hittat någon”” jag hade sagt åt min Chef “”då får ni skicka från kontoret, för jag går nu””

Jag är väldigt glad att de enda jag har attityd mot är de jag bryr mig minst om. Och det är Chefen.
      Jag förstår heller inte, de få gångerna jag börjar en “”normal”” tid och får uppleva rusningstrafiken, de som gör livsfarliga omkörningar, kör ner i diket.. Vad är det för jobb de stressar till?

Hur kan man riskera familj och andras familjer, för.. ett jobb?!

Som sagt. Kanske är det för att mitt jobb inte är så ärofyllt som ditt.