Hem Forum Invidzonens forum Glädje från Invidzonen

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    T
    Medlem

Har haft ett par jobbiga veckor men har äntligen sovit ok inatt, varit i stallet och fått energi från solen och min fyrbente vän. När jag kommer hem hittar jag ett gulligt påskkort från Invidzonen i brevlådan 😀 En riktigt bra dag <3 Kvällen med familjen kommer nog att stärka på energin ytterligare 😀

#53869 Svara
    Tacksam
    Medlem

Tack för påsk kortet!
    Det värmde verkligen.

#53871 Svara
    Mm
    Medlem

Idag var en dag jag saknade min soldat där borta i fjärran lite extra.
    För att få energi tog jag en långpromenad hem från jobbet i det fina vädret. Jag möter en ung kvinna som cyklar förbi och ler mot mig. Detta gjorde att jag plötsligt sken upp som en sol jag med. Tänk vad ett litet leende kan göra. Fantastiskt 🙂

När jag kommer hem så finner jag ett färgglatt Påskkort i brevlådan från InvidZonen. Det värmde otroligt mycket. Denna dagen blev väldigt bra ändå, tack vare små detaljer i vardagen. Jag är tacksam!

Tusen tack för det fina kortet!

Imorgon är en ny dag i rätt riktning, kom ihåg det alla tappra anhöriga. Vi har en styrka många beundrar!

KRAM

#53873 Svara
    Guld värt
    Medlem

Ni är bara bäst! TACK!!!!!!

#53875 Svara
    B
    Medlem

åh, jag håller med! Jag blev jättelyckklig när jag kollade posten idag Tack, gulliga Invidzonen!

#53877 Svara
    Klaradockan
    Medlem

Instämmer, väldigt uppskattat! Tack Invidzonen:)

#53879 Svara

Ni är värda alla kort i världen. Ni gör ett jätte jobb och våra påskkort är bara en påminnelse om att vi verkligen tycker det.

Kramar från oss

#53881 Svara
    fru gus
    Medlem

En fin gest som gör att jag känner mig speciell. Tusen tack och en Glad Påsk till er alla på Invidzonen. Ni gör ett makalöst gott arbete <3
    Kram

#53883 Svara
    Lilla jag
    Medlem

Jag vill också tacka så mycket för kortet. Ni är guld värda<3

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
Svar till: Glädje från Invidzonen
Information om dig: